loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1077 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نيستم با لینک مستقیم کیفیت عالی

 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم»

بدون تگ و یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه Vip

ساخته منوچهر هادی با لینک مستقیم، کیفیت بالا عالی HD +نسخه کم حجم

free & direct download i am not salvador new iranian movie by Manoochehr Hadi

 

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود

   

من سالوادور نيستم  man salvador nistam

تهیه‌ کننده : منصور سهراب‌ پور و سیدامیر پروین حسینی

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده: رضا مقصودی 

 

 

لیست بازیگران من سالوادور نيستم

رضا عطاران ، یکتا ناصر ، مهدی محرابی ، ژیلا صادقی ، سوگل محرابی ، ریوالدو و ...

خلاصه داستان من سالوادور نيستم

داستان برنده شدن خانواده‌ ای برای سفر به برزیل است که شباهت‌های شخصیت اصلی با سالوادور ماجراهای طنزی را به وجود می‌ آورد.

ستارگان برزیلی در فیلم

ریوالدو در این فیلم در نقش خودش (فوتبالیست) بازی می کند و در سکانس هایی هم با رضا عطاران همبازی می شود است. افزون بر وی چند بازیکن برزیلی نامی دیگر نیز جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

حاشیه ها

با توجه به حضور یک بازیگر زن خارجی در فیلم و حساسیت هایی که همین امر در زمان نمایش می تواند داشته باشد، یکی- دو سکانس از سکانس های مشترک عطاران و این بازیگر حذف شده است.

دلیل اکران نشدن من سالوادور نيستم

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در شرایطی عهده دار اکران فیلم«من سالوادور نیستم» است که این فیلم بارها با اصلاحات مواجه شده و فیلم براساس کمدی موقعیت ساخته شده و از شوخی های سخیف بهره برده است.

از جمله اصلاحات رفتارهای ناصر شخصیت اصلی داستان است . اما شاکله اصلی کمدی و موقعیت های طنز فیلم بر اساس شغل ناصر - شخصیت اصلی داستان - که در ابتدا معلم دینی بوده است شکل گرفته و شوخی هایی تعبیه شده که مخاطب را با شغل شخصیت اصلی دچار تناقض می کند. این شغل باعث شده است که فضا و جغرافیای خاصی در کمدی موقعیت ایجاد کند که پس از اصلاحات شغل ناصر تغییر کرده و چند دیالوگ به فیلم اضافه شده است. نکته اینجاست که براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس تغییرات انجام شده نتوانسته فیلم را مبدل به فیلمی سالم وخانوادگی بدل کند. (19 دی)

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

...

 

 تاریخ اکران من سالوادور نيستم

حبیب اسماعیلی، مدیر رسانه فیلمسازان که پخش این فیلم را عهده‌دار است در گفت‌ و گو با ایسنا، گفت: بعد از تعویق اکران «من سالوادور نیستم» که قرار بود آذرماه اکران شود، قرار است از ۵ اسپندماه اکران این فیلم با سرگروهی سینما ماندانا آغاز شود و در نوروز نیز ادامه پیدا کند.

رکورد من سالوادور نيستم

گروه سینمای ایران- امین اعتمادی: فیلم من سالوادور نيستم در هفته نخست اکرانش ۵۸۰ میلیون تومان فروخت. و در دو هفته توانست وارد باشگاه میلیاردی ها شود که در نوع خود یک رکورد است!!!

 

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

رضا عطاران و کارول ویدوتی در پشت صحنه فیلم آی ام نات سالوادور

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

 عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

 

  تیزر (آنونس) فیلم طنز جدید من سالوادور نیستم

با بازی رضا عطاران و ریوالدو

 

دانلود با کیفیت خوب فرمت mp4

حجم : 12.9 مگابایت

 

لینک های دنلود فیلم من سالوادور نيستم

با دو کیفیت عالی و کم حجم HQ و LQ

 

به زودی ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم من سالوادور نيستم، دانلود فیلم جدید من سالوادور نيستم، دانلود من سالوادور نيستم، دانلود فیلم با لینک مستقیم، دانلود رایگان فیلم، دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نيستم، دانلود فیلم سینمایی، دانلود فیلم من سالوادور نيستم با لینک مستقیم، دانلود فیلم من سالوادور نيستم با حجم کم، دانلود سینمایی من سالوادور نيستم، دانلود فیلم من سالوادور نيستم با کارگردانی منوچهر هادی دانلود فیلم های منوچهر هادی، من سالوادور نيستم، دانلود فیلم من سالوادور نيستم با کیفیت بالا، دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم, دانلود مستقیم فیلم من سالوادور نیستم, دانلود من سالوادور نیستم, فیلم ایرانی من سالوادور نیستم, فیلم جدید من سالوادور نیستم, فیلم خارجی جدید رضا عطاران, فیلم من سالوادور نیستم, من سالوادور نیستم, منوچهر هادیدانلود,فیلم,رایگان,خلاصه,بازیگران,زمان پخش,بهترین کیفیت,من سالوادور نيستم,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,منوچهر هادی,رضا عطاران,یکتا ناصر,سوگل محرابی,بدون Vip,free download,i am not salvador

"من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی Downoload Film Man Salvador Nistam Film Irani I Am Not Salvador 2015 Man Salvador Nistam تصاویر فیلم من سالوادور نیستم دانلود رایگان فیلم "من سالوادور نیستم" دانلود رایگان فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی دانلود فیلم جدید و ایرانی "من سالوادور نیستم" دانلود نسخه کم حجم فیلم «من سالوادور نیستم» با لینک مستقیم ساير عوامل فیلم من سالوادور نیستم عوامل فیلم من سالوادور نیستم فـارسی مـوزیک من سالوادور نیستم منوچهر هادی یکتا ناصر، رضا عطاران، مهدی محرابی، ژیلا صادقی

چ

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,317
  • بازدید ماه : 32,028
  • بازدید سال : 253,554
  • بازدید کلی : 3,222,359
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر