loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 641 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Hot Wheels World’s Best Driver XBOX360-iMARS

Hot-wheels-xbox360-cover-small

 

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان “بهترین راننده‌ی دنیا” با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

 

admin بازدید : 550 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

PES2014-xbox360-cover-small

 

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

admin بازدید : 678 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

GTA-V-ps3-cover-small

 

 

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

admin بازدید : 586 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

pes-2014-ps3-cover-small

 

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

admin بازدید : 635 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Puppeteer PS3-DUPLEX

Puppeteer-ps3cover-small

 

The Puppeteer (خیمه شب باز) جدید ترین پروژه انحصاری برای Play Station 3 از Sony Japan Studio’s، شباهت زیادی به عنوان موفق پلتفرمر سونی، LittleBigPlanet دارد؛ اما The Puppeteer گهگاهی رنگی تاریک به خود می گیرد. هردو عنوان شکلی غریب و با نمک در خود دارند، LBP با شخصیت بیاد ماندنی و کیسه ای خود Sackboy و TP با پسرک بدون سر خود Kutaro ما را به لبخند وا می دارند، ولی داستان TP شامل روح های خبیث، شاهی بدجنس و یک ببر نحس است که با لبخند بزرگ خود تصویر Cheshire Cat را به چشمان ما می آورد. The Puppeteer سیما و احساس یک نمایش نامه در زمان ملکه ویکتوریا را دارد (وقتی بازی را Pause میکنید پرده ها کشیده می شوند و کلمه Intermission با حروف بزرگ بر صفحه ظاهر میشود) و صدای تماشاچیان که در صورت موفقیت، شما را تشویق می کنند و در زمان شکست ناراحتی خود را ابراز می کنند کاملا حس و حال حضور در یک نمایش نامه را به شما ابلاغ می کند. همینطور این عنوان نمایشگر های ۳D را نیز پشتیبانی می کند و حضور این خصیصه در لحظه های که Kutaro به سمت جمعیت پرواز می کند یا اجسام در برابر هم قرار می گیرند کاملا قابل لمس است. این عنوان جلوه های بصری بسیار گیرا را خلق کرده است، با جان بخشی به محیط و کاراکترهایی که از مقوا، فابریک و کاغذ ساخته شده است، طنز گیرایی که مارا به یاد نوشته های Terry Gilliam در Monty Python می اندازد و صدای راوی که اتفاقات را گهگاهی با صدایی رسا بازگو میکند و از تماشاچیان خواهش می کند که به صندلی های خود بازگردند؛ لبخند را مهمان لبهای ما می کند. ماموریت ها در پرده های مختلف به بازیکن معرفی می شوند و نورافکن در Cutscene ها قهرمان بی سر ما‌ را دنبال می کند. داستان بازی تم تاریکی به خود دارد و درباره یک Moon Bear King است که سر از تن کودکان جدا کرده و روح آنها را زندانی می کند. در قسمت آغازین بازی Kutaro به اتاق شاه میرود تا او را بازخواست کند ولی وقتی به آخرین طبقه میرسد از او فقط سپر و قیچی جادویی اش را می بیند، که این قیچی و سپر تصمیم می گیرند تا به قهرمان ما در ماجراجویی اش کمک کند.

 

admin بازدید : 619 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PS3-DUPLEX

 

Deadpool ps3 cover دانلود بازی Deadpool برای PS3

admin بازدید : 717 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت نئوپاتوق دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,188
  • بازدید ماه : 42,430
  • بازدید سال : 221,241
  • بازدید کلی : 3,190,046
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر