loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1834 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

 counter strike انقدر محبوب شده که نیازی به توضیح و تعریف ندارد . بازی کانتر استریک ۱٫۷ فارسی را برای کاربران محترم اماده کردیم . این بازی کاملا فارسی میباشد از جمله رادیو ها و تمامی صداهای موجود در بازی همگی فارسی شده اند . این بازی در بالا ترین کیفیت ممکن میباشد و در  ویندوزهای xp و سون و ویستا تست شده است و نیازی به نصب ندارد و کرک شده و اماده دانلود میباشد . و شکل بعضی از سلاح ها عوض شده است و تمامی رمزهای کانتر ۱٫۶ بر روی این بازی قابل اجرا میباشد .در بعضی از ویندوزهای ۷ این بازی با مشکل اجرا مواجه میشود که باید روی ایکون بازی کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید و در تب compatibility رفته و تیک گزینه run this program in …. را زده و انرا به windows xp sp2 یا windows xp sp3 تغییر دهید و ok را بزنید و بازی را دوباره اجرا کنیدتوجه : حجم اصلی این بازی ۱٫۱۷۰G بود که با فشرده سازی حجم ان را به ۶۴٫۵۳ mb رساندیم .size:۶۴٫۵۳ mbنسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

 

 

admin بازدید : 487 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Seasons v4.0.1 برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds Seasons v4.0.0 برای اندروید

بازی Angry Birds نام یکی از بازیهای محبوب گوشیهای موبایل است که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن برای سیستم عاملهای متفاوت عرضه شده است و طرفداران بسیاری دارد . بازی Angry Birds Seasons v4.0.1 نام جدیدترین نسخه از سری بازیهای انگری بردز نسخه فصلهاست که چندی پیش برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است . در این بازی میتوانید به همراه پرندگان خشمگین در فصلهای متفاوت به جنگ با دشمنان بروید و در بیش از ۲۵۰ مرحله مختلف با آنها به جدال بپردازید .

admin بازدید : 736 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Talking-Ben-the-Dog-Free

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروز قصد معرفی اپیلیکشن Talking Ben the Dog را به شما کاربران عزیز داریم. بن ، استاد بازنشسته درس شیمی است که دوست دارد به صورت مداوم بخورد ، بنوشد و روزنامه بخواند . اما او کمی احساس تنهایی می کند . شما باید با او صحبت کنید و او را از تنهایی بیرون بیاورید . می توانید با او تماس تلفنی برقرار کرده و یا او را غلغلک دهید . اگر مایل باشید ، می توانید او را به آزمایشگاه شیمی برده و او را خوشحال کنید . بن می تواند آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه انجام دهد . بدون شک ضبط یک ویدیو خنده دار از مکالمه تلفنی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

admin بازدید : 716 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Pacific-Rim

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Pacific Rim، روبات ها به کره زمین حمله کرده اند و قصد دارند تا مردم را از بین ببرند. در زمین، مدافعان می بایست  به جنگ با روبات ها رفته و از سیاره مادری خود دفاع نمایند . باید هر چه زودتر اقدام به مبارزه کنید . زمین در حال نابود شدن است و تنها شما می توانید با استفاده از ارتش مدافعین، آن را نجات دهید. باید در برابر هیولایی قدرتمند به نام Jaegers مقاومت کنید . باید دقت داشته باشید که زمان زیادی به نابودی زمین نمانده است بنابراین سلاح های خود را برداشته و ارتش را سازماندهی کنید و به جنگ با بیگانگان بروید .

admin بازدید : 843 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Stay-Alight®

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Stay Alight  باید سعی کنید تا عنوان یک آنتی ویروس عمل کرده و ویروس ها را از بین ببرید . این بازی، حاوی ویروس های متعددی می باشد که باید سعی کنید آن ها را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید . هیچ جای نگرانی نیست ، زیرا محتوای این بازی ویروس ندارد ! شما در نقش فردی به نام لامپ هستید که او باید سعی کند تا میکروب ها را نابود کند . باید با استفاده از تاکتیک ها و سلاح های موجود ، برای از بین بردن آن ها اقدام نمایید . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، عربی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ترکی پشتیبانی می کند .

admin بازدید : 700 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Death-Racing-2

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای هستید، بازی Death Racing 2 را از دست ندهید. رقابت سرسختی را با دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز کنید. در این نسخه از بازی، شما می توانید در بیابان با دوستان خود به رقابت بپردازید. تمامی این افتخارات را می توانید تنها با یک انگشت خود به دست آورید! برای کنترل ماشین، کافی است گوشی خود را حرکت دهید. این بازی حاوی جاده ها، پل ها و مناظر زیبا می باشد که هنگام مسابقه آن ها را مشاهده خواهید کرد

admin بازدید : 1382 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (1)

Sonic-The-Hedgehog-1

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Sonic The Hedgehog، باید با سرعت رعد و برق دشمنان خود را نابود کرده و آن ها را از بین ببرید. در هر مرحله می توانید مقاوتی داشته باشید. شما می توانید از توانایی منحصر به فرد خود نظیر صعود کردن و پریدن استفاده کنید. هنگام راه، باید سعی کنید تا سکه بیشتری را کسب کنید. شما با جمع آوری طلاها، امتیاز نیز کسب می کنید. موانع را از سر راه خود بردارید و به سمت بالا بپری

admin بازدید : 704 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry-Shark-Evolution

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

admin بازدید : 551 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Monster-Shooter-2

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Monster Shooter 2 از حمله بهترین و برترین بازی های تخیلی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، نقش یک هیولا را دارید و باید سعی کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید. باید کنترل ارتش دشمن را در دست بگیرید. این بازی تا به اکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دریافت شده است. بیگانگان قصد دارند تا زمین را از بین ببرند، پیش از اینکه آن ها به هدف خود برسند، باید آن ها را نابود کنید. سلاح های خود را جمع آوری کرده و آماده نبرد با بیگانگان شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 823
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 42,518
  • بازدید سال : 221,329
  • بازدید کلی : 3,190,134
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر