loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1740 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

 

- قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی

- امکان دانلود ویدئو موزیک

- قابلیت دانلود فیلم های جدید

- امکان دانلود سریال های جدید

- قابلیت پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت

- قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی

- قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها

- قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی

- قابلیت نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی

- قابلیت بروز رسانی خودکار

- قابلیت به اشتراک گذاری موزیک

- دارای نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته

 

admin بازدید : 542 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

Mozilla-FireFox-New

 

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مرورگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برترنرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت  دریافت نمایید.

admin بازدید : 706 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت وبکم webcamXP PRO 5.6.1.2

webcamXP PRO

دانلود نرم افزار مدیریت وبکم

webcamXP PRO نام یکی از نرم افزارهای کم حجم و کارآمد در زمینه وبکم است که این اجازه را به شما میدهد وبکم خود را از همه جهات مدیریت نمایید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید بیش از ۱۰ تصویر مختلف را از روی کامپیوتر خود توسط وبکم برای دوستانتان ارسال نمایید و با ساخت گالری عکس و ایجاد توضیحات بر روی آن , فایلهای مورد علاقتان را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید . از دیگر ویژگیهای این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از اکثر مدلهای وبکم و پشتیبانی از فرمتهای عکس و تصویر مختلف اشاره کرد .

admin بازدید : 615 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین Youtube Downloader HD 2.9.8.17

دانلود نرم افزار دانلود ویدئو های وبسایت یوتیوب

Youtube Downloader HD

احتمالا برای شما هم پیش آماده است که بخواهید ویدیویی را از معروف ترین سایت اشتراگ گذاری (YouTube) دانلود کنید اما سایت اجازه دانلود ویدیو را نمی دهد از همین رو نرم افزاری که هم اکنون قصد معرفی و ارائه آن را به شما کاربران محترم داریم قادر است تا این مشکل را برای شما به راحتی و در سریعترین زمان ممکن برطرف سازد. در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار YouTube Downloader HD برایتان آماده کرده ایم. YouTube Downloader HD نرم افزاری قدرتمند در زمینه دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت HD می باشد. با این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی فایل هایی که با کیفیت ۷۲۰ و۱۰۸۰ در سایت یوتوب قرار دارد به راحتی دانلود کرده و در سیستم خود مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از ود به صورت رایگان دریافت نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما علاقه مندان قرار گرفته باشد.

admin بازدید : 1297 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود گوگل کروم Google Chrome ۲۸.۰.۱۵۰۰.۷۱ Final

 Google_Chrome

 

 

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

admin بازدید : 746 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

http://sibdownload.com/bt/uploads/2013/06/HiDownload-Platinum1.jpg

– مدیریت دانلود با یک تابع عالی. پشتیبانی از پروتکل های HTTP، FTP، RTSP (ویندوز مدیا)، PNM، MMST و MMSU (این بدان معنی است که جریان صوتی – RA، RM، و اپل QuickTime جریان – می تواند “دانلود کنید ” با هیچ مشکلی). می توانید از طریق یک پروکسی کار کنید، شما می توانید فایل های مشاهده و از آنها فقط فایل های مورد نیاز خود دانلود کنید، اجازه می دهد تا شما را به صرفه جویی در فلش، ساخته شده است در جستجوی فایل های MP3 وجود دارد. در این برنامه و جستجوی داخلی وجود دارد. شما میتوانید با سرعت بالا هر مقدار از فایل ها را که میخواهید برای دانلود قرار دهید.

admin بازدید : 751 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 کوچک و فوق العاده محبوب است.کوچک ولی با ویژگی های زیاد.بیشتر قابلیت در تورنت های دیگر در این نسخه وجود دارد، از جمله اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی، دانلود خودکار RSS علاوه بر این uTorrent 3.3.1  از پروتکل رمزگذاری  استفاده می کند.این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

admin بازدید : 588 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

راهنمای جستجو: مدیریت ترافیک ,  مدیریت ترافیک مصرفی اینترنت , مدیریت اینترنت , کنترل پهنای باند اینترنت , محاسبه پهنای باند , نرم افزار Net Traffic , نرم افزار مدیریت ترافیک مصرفی Net Traffic 1.22

———————-

آیا شما هم از هدر رفتن پهنای باند اینترنت خود ناراضی هستید ؟؟ آیا مجبور هستید در دوره های بسیار کوتاه , ترافیک بیشتری بخرید ؟؟؟ دیگر نگران هیچ چیز نباشید . با نرم افزار مدیریت ترافیک Net Traffic 1.22 میتوانید مدیریتی کامل و جامع بر روی ترافیک مصرفیتان داشته باشید . با استفاده از این نرم افزار می توانید از میزان ترافیک مصرفی اینترنت خود مطلع شوید و به مدیریت آن بپردازید. هم چنین میتوانید از میزان ترافیک مصرفی خود , یک نمودار تهیه کنید . پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا این نرم افزار کاربردی و کم حجم را از نئوپاتوق دریافت نمایید .

admin بازدید : 550 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری فوق العاده جهت دانلود ویدیو و کلیپ آنلاین در اینترنت میباشد. این نرم افزار با حجم کم و قابلیت بالای خود توانیی باز کردن کش مرورگر ها را دارد و میتواند تمامی ویدیو های ذخیره شده در کش مرورگر را دانلود و تحویل شما دهد. این نرم افزار با اکثر مرورگرهای معروف مانند کروم ، فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر و اپرا سازگاری کامل دارد و قابلیت دانلود ویدئوها ، موزیک ها ، تصاویر ، فلش ویدئوها و ...را داراست.

admin بازدید : 1552 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 42,554
  • بازدید سال : 221,365
  • بازدید کلی : 3,190,170
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر