loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 5530 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود HP USB Disk Storage Format Tool v2.2.3 – نرم افزار فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از آن ها

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVhOWA9TMKaCA3iry4VYjDozw8NTouw66j6rLMZZc5s8mFhEZz_Q

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که با مشکل کاهش حجم فلش مموری خود مواجه شده باشد، که این مشکل می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از نرم افزار های مختلف(hddreg) و سایر نرم افزارهایی که با بوت سر و کار دارند می توانند علت این پیش آمد باشند. این مشکل زمانی رخ می دهد که ویروس یا نرم افزار مورد نظر، فلش شما را به دو قسمت تقسیم کند. یک سکتور بوت یا راه انداز و یک سکتور ثانویه که به همین علت شما فقط سکتور راه انداز را مشاهده می کنید و سکتور(بخش) ثانویه به علت فرمت نشدن مورد استفاده قرار نمی گیرد، که در بسیاری از این موارد با فرمت کردن فلش توسط سیستم هم مشکل حل نشده و شما فکر می کنید که فلش شما سوخته است.
HP USB Disk Storage Format Tool نام نرم افزار رایگان و کم حجمی است که می توانید با استفاده از آن مشکل کاهش حجم فلش خود را برطرف کنید. این نرم افزار ابزاری برای فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها می باشد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده است.

admin بازدید : 534 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مبدل ویدئو Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0

Wondershare Video Converter Ultimate

نرم افزار مبدل ویدئو

Wondershare نام یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه تولید نرم افزارهای ماتلی مدیاست که چندی پیش نسخه جدید نرم افزار این شرکت با نام Wondershare Video Converter Ultimate روانه بازار شد که یک نرم افزار کارآمد در زمینه تبدیل و رایت فرمتهای ویدئویی مختلف است . با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید از دی وی دی های صوتی و تصویری کپی تهیه نمایید و آنها را به فرمتهای قبل پخش دردستگاه های مختلف تبدیل کنید و یا فایل ایمیج برای رایت مجدد آن بر روی کامپیوتر ذخیره نمایید .

admin بازدید : 550 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت 4Videosoft Blu ray Converter 7.0.38

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت

۴Videosoft-Blu-ray-Converter

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار ۴Videosoft Blu-ray Converter برایتان آماده کرده ایم. ۴Videosoft Blu-ray Converter عنوان دیگری از سری نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت می باشد اما اینبار با امکاناتی کامل و پشتیبانی از اکثر فرمت ها. توسط این برنامه می توانید به راحتی فایل های Blu-ray را به فرمت های رایج نظیر : DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, H.264/MPEG-4 AVC, TS و… تبدیل کنید. همچنین با این برنامه قادر خواهید بود قفل هایی که بر روی دیسک بلوری اعمال شده را حذف کرده و به تبدیل و کپی آن بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از  به صورت رایگان دریافت نمایید.

admin بازدید : 18385 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)

آیا تا کنون برای تان این مشکل پیش آمده است تا خواسته باشید فلش دیسک خود را فرمت کنید و هر دلیلی نتوانسته باشید؟ این مشکل به دلیل های مختلف پیش آید، و برای راه حل مشکل فرمت نشدن فلش دیسک راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن موارد استفاده از نرم افزار USB Format میباشد.

USB Format نام یکی از نرم افزارهای کاربردی کوچک ولی در عین حال بسیار کمک کننده میباشد؛ اگر Flash Disk دارید که نظر به مشکلاتی که پیش آمده از ویندوز نمیتوانید فرمت کنید، USB Disk Storage Format میتواند برایتان کمک کننده خوبی در این زمینه واقع شود و مشکلتان را حل کند. این نرم افزار محیط ساده داشته و استفاده آن بسیار ساده است، فقط کافیست فلش دیسک تان را از لیست انتخاب کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت Quick Format (فرمت سریع) و Enable Compression (فعال سازی فشرده ساز) استفاده کنید، با گذاشتن تیک این ۲ گزینه را فعال کنید و روی Start کلیک کنید. این نرم افزار کاربردی حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت بوده و نصب نمیشود و به صورت قابل حمل اجراء میگردد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 646
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,099
  • بازدید ماه : 42,341
  • بازدید سال : 221,152
  • بازدید کلی : 3,189,957
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر