loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 700 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)
ثبت نام پیاده روی اربعین ۹۶ برای سفر کربلا در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است. ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه ای درباره ثبت نام زائرین اربعین توضیحاتی ارائه داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: ۱- ثبت نام از زائرین اربعین از ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱‏/۶‏/۱۳۹۶ برابر یکم ذی الحجه سال ۱۴۳۸ همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سامانه سماح به آدرسsamah.haj.ir آغاز شد. ۲- کلیه متقاضیان زیارت اربعین می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه مذکور و یا از طریق هر یک از دفاتر زیارتی فعال که اعلام آمادگی خود را در سامانه جامع کارگزاران اعلام نکرده‌اند نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند. ۳- با توجه به محدودیت‌هایی که سفارت عراق در صدور روادید اربعین دارد توصیه می‌شود زائرین عزیز جهت تسریع در صدور روادید حتی الامکان به صورت گروهی ثبت نام کنند. هزینه پیاده روی اربعین سامانه سماح اربعین سازمان حج و زیارت راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کربلا اربعین ثبت نام پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین اربعین حسینی اخبار حج و زیارت ۴- در هنگام ثبت نام در سامانه اولین نفر در هر گروه به عنوان سرگروه در سامانه تعریف می‌شود و کلیه موارد و نکات مهم در طول عملیات از طریق پیامک برای این فرد ارسال خواهد شد لذا شایسته است سرگروه فردی متعهد، فعال و مسئولیت پذیر باشد. همچین افرادی که به صورت یک‌نفره در سامانه ثبت نام می‌کنند خودشان به عنوان سرگروه در سامانه ثبت می‌شوند.
بت نام پیاده روی کربلا اربعین ۹۶ +شرایط و هزینه سامانه سماح


admin بازدید : 769 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

حسن فتحی Hassan Fathi متولد ۱۰ شهریور ۱۳۳۸ در تهران، محله نظام‌آباد ، کارگردان و فیلم‌نامه نویسِ سینما، تلویزیون و تئاترِ ایرانی است. زندگینامه حسن فتحی حسن فتحی از جانب پدر اصالتی خوانساری و از جانب مادر اصالت آذری دارد. وی دارای مدرک لیسانس روان‌شناسی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران و فوق لیسانس رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. فتحی فعالیتهای هنری خود را با بازیگری تئاتر در دوران دانشجویی آغاز کرد ولی به طور جدی از سال ۱۳۶۸ با نوشتنِ نقدِ تئاتر و سینما در مجلاتی همچون سروش، تماشاخانه، دنیای تصویر و نمایش و نیز نویسندگی و کارگردانیِ تئاتر وارد دنیای هنر شد؛ که از این حیث او را می‌توان یک کارشناس و محقق هنر و سینما برشمرد.

عکس حسن فتحی و پسرش امیرحسین فتحی

 

از سال ۱۳۷۲ خورشیدی به تلویزیون وارد شد و به ساختِ سریال پرداخت و از سال ۱۳۸۳ خورشیدی با ساختِ فیلمِ سینماییِ ازدواج به سبک ایرانی به جمعِ کارگردانان سینمای ایران پیوست.


admin بازدید : 829 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی

 

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی بازیگر سینما

زندگینامه سریال شهرزاد بازیگر زن نهال دشتی

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد :

نهال دشتی بازیگر سریال محبوب سریال شهرزاد که غوغا و طوفانی در سریال های سینما خانگی بوجود آورد بازی کرد . نهال دشتی زاده 12 شهریور 1371 در تهران می باشد. دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و همچنین دوره دیده در ورک شاپ های گوناگون بازیگری.

admin بازدید : 1050 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود رمان پروای بی پروای من

نام رمان : پروای بی پروای من

نویسنده : ebrahimi.fari 

حجم کتاب : ۷٫۱ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۲ (کتابچه) – ۰٫۴ (ePub) – اندروید ۰٫۹ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۷۱۲

خلاصه داستان :

پروا تک فرزند خانواده که در عین رفاه مالی با سرخوردگی های عاطفی رشد می کنه و به خاطر مسایلی که در ادامه براتون روشن میشه یاد میگیره به هیچ کس وابستگی عاطفی پیدا نکنه چون تصورش اینه که همه مردا مثل همن !
اما زندگی تو یه مسیر متفاوت از تفکرات اون ، هلش میده و ناخواسته وارد یه رابطه میشه که کل سیستمشو متحول میکنه و …

 

admin بازدید : 606 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

 

رضا قوچان‌ نژاد

رضا قوچان‌نژاد با نام کامل رضا قوچان‌ نژاد نورنیا متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ ،بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی، شاغل در چارلتون اتلتیک است که در لیگ قهرمانان انگلیس بازی می‌کند.

 

 

 

 

 

نام کامل: رضا قوچان‌نژاد نورنیا
زادروز : ۲۹ شهریور ۱۳۶۶
زادگاه : مشهد، ایران
قد : ۱٫۸۰ متر
پست :مهاجم
باشگاه کنونی : چارلتون

 

 

 

رضا قوچان‌نژاد  متولد مشهد است و در زمان کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین در موسیقی معروف می‌باشد به طوری که از استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است. وی در اظهاراتش از علاقه‌اش به شهر مشهد و تیم ابومسلم گفته‌بود.

admin بازدید : 576 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کاوه خداشناس (زاده ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۵ آبان ماه ۱۳۵۹

تهران

محل زندگی : تهران

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۸ به بعد

زندگی هنری

کاوه در یک خانواده............

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,149
  • بازدید ماه : 42,391
  • بازدید سال : 221,202
  • بازدید کلی : 3,190,007
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر