loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 894 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

Microsoft-Security-Essentials

 

Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از  دریافت نمایید .

 

 

 

admin بازدید : 677 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

avg-internet-security

 

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

admin بازدید : 485 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار حذف تروجان Loaris Trojan Remover 1.2.9.2

دانلود نرم افزار قدرتمند حذف تروجان ها

Loaris Trojan Remover

امروزه نرم افزار های بسیاری برای محافظت از اطلاعات سیستم وجود دارد تا فایل های مخرب را نابود کنند از همین رو در این پست وبسایت آریا دانلود نرم افزار قدرتمند Loaris Trojan Remover برایتان آماده کرده ایم. Loaris Trojan Remover عنوان یکی دیگر از سری نرم افزار های پاک سازی تروجان ها می باشد اما اینبار با امکاناتی کامل. این برنامه با رابط کاربری بسیار آسان این امکان را به شما می دهد که بتوانید انواع ویروس ها رو شناسایی کنید همچنین توسط این نرم افزار می توانید به راحتی انواع فایل های مخرب نظیر : ویروس های تروجان، کرم ها ، جاسوس افزارها و… اسکن و پاک سازی کنید. با این برنامه دیگر از در امان بودن سیستم در مقابل انواع ویروس ها و فایل مخرب اطمینان کامل خواهید داشت. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اسکنر قوی ، محافظت از اطلاعات شخصی ، محافظت رمز ها و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار  به صورت رایگان دریافت نمایید.

admin بازدید : 984 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

USB Disk Security 6.4.0.1 – نرم افزار های نوآورانه فراهم می کند که ۱۰۰ محافظت در برابر هر گونه برنامه های مخرب در تلاش برای حمله از طریق رسانه های  (درایوهای یواس بی فلش، کارت های حافظه، درایوهای سخت خارجی و رسانه های ذخیره سازی دیگر متصل از طریق پورت USB) است. این برنامه آسان برای استفاده است، و نه خواستار از منابع سیستم و به عنوان “مجموعه و فراموش” طبقه بندی شده است. این برنامه به طور کامل با نرم افزار آنتی ویروس را قادر می سازد که به شما ارائه بزرگترین حفاظت در هنگام استفاده از آنها را با هم سازگار است.با استفاده از USB Disk Security 6.4.0.1 دیگر به راحتی میتوانید تمام اطلاعات را از طریق یو اس بی رد و بدل کنید بدون اینکه نگران ویروس ها و مخرب ها باشید.

admin بازدید : 780 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

راهنمای جستجو: فایرفاکس , آندروید , مرورگر آندروید , مرورگر فایرفاکس , مرورگر سریع , موزیلا , موزیلا فایرفاکس , WebBrowser , نرم افزار موبایل , نرم افزار آندروید

———————–

همانطور که میدانید مرورگر فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای سریع ؛ قدرتمند و در عین حال ایمن است . این بار شرکت موزیلا تصمیم گرفته تا با عرضه ی نسخه ی جدید مرورگر خود برای آندروید ، کاربران گوشی های آندرویدی را شگفت زده کند . این برنامه جدید آندروید از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. شما میتوانید این مرورگر را بر روی آندروید ۲٫۲ به بالا نصب کنید و لذت ببرید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 42,290
  • بازدید سال : 221,101
  • بازدید کلی : 3,189,906
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر