زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 6:29 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 187
نویسنده پیام
hkermani99
آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت: 10 /12 /1398
کف کاذب طرح لگراند

کف کاذب برای بازسازی بناهای تجاری و یا مسکونی اجرا می شود. کف های کاذب باعث می شوند کف سازه دارای ارتفاع باشد و از سطح زمین فاصله گیرد. علت استفاده از کف کاذب این است که سیم کشی و کابل های ساختمان را از زیر این کف عبور داده و نمایی زیباتر برای ساختمان فراهم کنیم.
شما می توانید با کف کاذب از مرکز floorcell، از شلوغی محیط کاری خود بپرهیزید و نظم بسیار خاصی به اتاق یا مکان مورد نظر خود اعمال کنید. امروزه کف کاذب در منازل کاربرد نسبتا کمتری دارند و در ایران مرسوم است بیشتر مواقع در محیط های اداری و تجاری از کف کاذب استفاده کنیم.
در floorcell، شما میتوانید انواع و اقسام کف های کاذب برای ساختمان خود انتخاب کنید. هر کدام از انواع کف کاذب در حقیقت مانند سایر مصالح، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در اینجا قصد داریم درباره کف کاذب طرح لگراند با شما گفتگو کنیم:
کف کاذب لگراند، از قطعاتی مثل تایل خروجی کابل، تایل باکس کف و پلنیوم و ارتینگ تایل ساخته می شود. در کارخانه ها، میزان تولید کف کاذب لگراند، تا 1000 متر مربع نیز می رسند که نشان از ظرفیت بسیار بالاست.
مقدار تولید تایل روزانه 1500 عدد و پایه ها نیز 1000 عدد می باشد که ظرفیت نصب روزانه بین 50 تا 100 متر مربع را پاسخگوست.

نصب و راه اندازی کف های کاذب لگراند، نسبت به سایر کف های کاذب زمان بیشتری طول می کشد و خیلی سریع نمیتوان آن را نصب کرد. هر چند در فضاهای بسیار کوچک می توان با مدت زمان کمتری کار نصب را انجام داد اما میتوان گفت مدت زمان نصب لگراند، به میزان مساحت فضای مورد نظر شما بستگی دارد.
کف کاذب طرح لگراند در شرکت floorcell، دارای کیفیت و دوام بسیاری است و به لطف مهندسین این بخش، بدون هر گونه نقصی و با سرعت بالایی برای شما اجرا می شود.
شنبه 10 اسفند 1398 - 20:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :