loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 650 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و ماجرایی Mushroom 11 برای PC

Mushroom 11 عنوان بازی اکشن و ماجرایی میباشد که در سال ۲۰۱۵ و توسط شرکت Untame برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی هیجان انگیز شما وظیفه دارید کنترل یک قارچ سمی را به عهده بگیرید. شما باید این قارچ را از راه های پر پیچ وخم و خطرناک عبور دهید و تنها راه برای سهولت در این کار نابودی قارچ است. شما باید با مهارت ها و تکنیک های خاص سعی کنید با تخریب سلول های قارچ شکل فعلی اش را تغییر داده و بتوانید پازل های موجود در سر راه را به راحتی حل کنید. شما میتوانید این قارچ را به هر شکلی که خواستید در بیاورید. در راه با موجودات عجیبی روبرو میشوید که باید از دستشان خلاصی یابید. بازی Mushroom 11 را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 1127 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . به تازگی کدهای تقلب این بازی زیبا و پرطرفدار منتشر شده است که برای فعالسازی آن باید ابتدا از کیبور حرف “~” را فشار داده و سپس با توجه به جدول زیر , متن مورد نظر را وارد کنید .

admin بازدید : 1834 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

 counter strike انقدر محبوب شده که نیازی به توضیح و تعریف ندارد . بازی کانتر استریک ۱٫۷ فارسی را برای کاربران محترم اماده کردیم . این بازی کاملا فارسی میباشد از جمله رادیو ها و تمامی صداهای موجود در بازی همگی فارسی شده اند . این بازی در بالا ترین کیفیت ممکن میباشد و در  ویندوزهای xp و سون و ویستا تست شده است و نیازی به نصب ندارد و کرک شده و اماده دانلود میباشد . و شکل بعضی از سلاح ها عوض شده است و تمامی رمزهای کانتر ۱٫۶ بر روی این بازی قابل اجرا میباشد .در بعضی از ویندوزهای ۷ این بازی با مشکل اجرا مواجه میشود که باید روی ایکون بازی کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید و در تب compatibility رفته و تیک گزینه run this program in …. را زده و انرا به windows xp sp2 یا windows xp sp3 تغییر دهید و ok را بزنید و بازی را دوباره اجرا کنیدتوجه : حجم اصلی این بازی ۱٫۱۷۰G بود که با فشرده سازی حجم ان را به ۶۴٫۵۳ mb رساندیم .size:۶۴٫۵۳ mbنسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

 

 

admin بازدید : 780 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Divinity Original Sin پنجمین شماره از سری Divinity است که توسط Larian Studios ساخته و منتشر شده ، سبک بازی همانند نسخه های قبلی نقش آفرینی (RPG) است و با تم فانتزی. پس برای یک بازی ماجرایی با سبک نقش آفرینی خود را اماده کنید ، با دشمنان و موجودات گوناگون مبارزه کنید در مبارزات سبک نوبتی RPG ، برای تصمیم گیری با گروه و همراهان خود مشورت کنید یا در محیط بزرگ و گسترده بازی آزادانه اکتشاف و گشت و گذار کنید و با هر چیزی که مایل هستید تعامل داشته باشید و آیتم های گوناگونی را جمع آوری کنید.

در بازی Divinity Original شما وظیفه خلاص کردن جهان از موجوداتی را دارید که استفاده های احمقانه از جادو میکنند ، این بازی به شما آزادی زیاد و مکانیزم های متعددی از گیم پلی را ارائه میکند ، و داستان حماسی بازی شما را در طول بازی هدایت و به جلو میبرد ، اما همه چیز به شما و تصمیمات شما بستگی دارد.یکی دیگر از ویژگی های بازی Divinity Original امکان بازی به صورت مشترک با دوستانتان است که به صورت مولتی پلیر لوکال هم امکان پذیر خواهد بود.

admin بازدید : 2659 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

|لینک دانلود نسخه kaOS با حجم ۳٫۷ گیگ اضافه شد |

Sniper Elite 3 جدیدترین شماره بازی اسنایپر یا تک تیر انداز که معرف حضور علاقه مندان به بازی های کامپیوتری است و جوایز متعددی هم در همین زمینه کسب کرده.این بار داستان بازی شما را به وقایع جنگ جهانی دوم در آفریقای شمالی میبرد ، نبرد در بیابان های بی رحه و عجیب و غریب شمال آفریقا و نبرد های سنگین و خشن با نیرو های پرقدرت نازی که تخصص خاصی در نبرد صحرا دارند.در این بازی شما باید اهداف خود را در مناطق جغرافیایی مختلف مانند دره های پر پیچ و خم، دشت های سرسبز و شهر های باستانی و قدیمی مورد هدف قرار دهید تا در یک نبرد مرگبار جلوی برنامه سلاخ های فوق قوی  نازی ها را در بیابان های غربی بگیرید.در این راه شما میتوانید از روش هایی همچون برنامه ریزی ، مخفی کاری یا حملات غافلگیر کننده استفاده کنید. از مورد هدف قرار دادن اهداف دور تا حملات Melee و استفاده از تله های انفجاری همه و همه از توانایی های شما هستند که میتوانند سرنوشت یک جنگ را تغییر دهند ، در واقع شما نقش نقطه عطف را در این نبرد بازی میکنید.

admin بازدید : 2356 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Dungeon Siege 2 Broken World یک بازی نقش آفرینی دوست داشتنی است که در سال ۲۰۰۵ بسیاری از گیمر های دنیا عاشق آن بودند . این بازی حتی موفق شد تا به عنوان بهترین بازی در سبک RPG توسط دو سایت معتبر Gamespy و PC Gamer شود . داستان این بازی مربوط به دورانی است که مردم برای یک زندگی راحت و بدون کشت و کشتار به جزیره ای می روند تا بتوانند از زندگی خود بدون هیچگونه ترسی لذت ببرند . پس از نجات دنیا به وسیله شما دیگر کسی به فکر درگیری ها و خطر هایی که ممکن بود بوجود بی آید نبود و شما تنها کسی خواهید بود که بدون ترس از روبرویی با هر موجود شیطانی به سمت ان ها حجوم می برید و طعم شمشیر خود را به ان ها می چشانید . این بازی در ۳ حالت ساده ، معمولی و دشوار قابل بازی است و شما در طول بازی با پیروزی های مختلف می توانید به مراحل بالاتر بروید و قدرت های بیشتری را بدست آورید .

admin بازدید : 1163 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

با سلام حتما شما نقشه دوتا آلستار در وارکرافت را بازی کرده اید ، حالا یک سوپرایز جدید برای دوست داران این مجموعه بازی DOta 2 محصول شرکت معروف والو در این بازی شما می توانید ، بدون هیچ مشکلی به راحتی با تمام دوستانتان در تمام دنیا بازی کنید ، بازی افراد حرفه ای را ببینید و از همه مهم تر آیتم برای هیرو ها بگیرید به دو روش خریدن یا بدست آودرن بعد از اتمام چند بازی ، دیگر نگران نباشید اگر کسی از بازی خارج شد برای ۵ بازی بن میشه که نه xp میگیره و نه آیتم می گیرد با خیال راحت بازی کنید . و از گرافیک بازی لذت کافی را ببرید . در این بازی دیگه از مپ هک و از این جور چیز ها که بازی شما را خراب می کند خبری نیست ، والو این بازی را بر روی استیم قرار داده اما دیدم بعضی از دوستان می خواهند با سرعت بالا این بازی را دانلود کنند ، گفتم خوب است که در سرور قرار بدم تا همه از این بازی لذت ببرند .

admin بازدید : 943 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (1)

مروز یکی دیگر از بازی های پرطرفدار را برای شما بصورت کم حجم اماده کردیم. بازی کم حجم کانتر استرایک Counter Strike 1.6. سری بازی های کانتر استرایک ( Counter-Strike ) یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک اکشن و مولتی پلیر ساخته شده است. تا بحال چندین نسخه از این بازی به بازار عزضه شده که هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده آن را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید. همان طور که در مطالب فوق ذکر شد این بازی کانتر فابلیت شبکه ( Multi Player ) دارد که به وسیله ی آن می توان به صورت جند نفره بازی کرد.

در این نسخه از بازی کانتر Counter Strike 1.6 گرافیک بازی و اسلحه های آن بسیار پیشرفت کرده که این امر موجب می شود میزان جذابیت بازی کانتر چندین برابر شود و می تواند شما را ساعت ها با دوستانتان سرگرم کند. بازی Counter Strike 1.6 کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد. هم چنین این نسخه از بازی قابلیت چند نفره ( Lan ) را دارد.

admin بازدید : 604 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Fallout GOG Classic برای PC

دانلود بازی Fallout GOG Classic برای PC

بازی Fallout GOG Classic نام یکی از جدیدترین بازیهای نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر عرضه شده است . بازی Fallout GOG Classic داستان زمانی از بشریت را روایت میکند که دنیا درگیر جنگی هسته ای شده و تبدیل به محلی خطرناک برای زندگی شده است . شما نقش فردی را بر عهده دارید که کوکدکی خود را در پایگاهی مراقبت شده از سلاحهای هسته ای گذرانده است و اکنون برای زندگی ناچار است پس از سالها پا به دنیای خطرناک بگذراد و باید تمام تلاش هود را بری زنده ماندن انجام دهد . اگر از علاقمندان به بازیهای نقش آفرینی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Fallout GOG Classic را با لینک مستقیم   از دست ندهید .

admin بازدید : 747 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Metal-Gear-Revengence-pc-cover-small

 

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 1669 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

.

سازنده : کمپانی Turtle Rock
ناشر : کمپانی Sierra Entertainment
تاریخ انتشار : Mar 23, 2004
وب سایت اختصاصی : Counter-Strike: Condition Zero
رده بندی ژانر : اکشن تروریستی و شلیک کننده
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حداکثر ۱۵ دقیقه
درجه بندی سنی : Teen – مناسب برای افراد ۱۳ سال و بالاتر

 

دانلود بازی کامپیوتری کانتر نسخه بدون نیاز به نصب Portable Counter Strike 1.6 یکی از بهترین بازیهای کامپیوتری تحت شبکه است که نیازی به توضیح ندارد ! این نسخه پرتابل را شما می توانید بدون نیاز به نصب بر روی USB زده و با خود به مدرسه یا محل کار … برده و از بازی کردن لذت ببرید. آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت آناین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال ۲۰۰۴ عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سه سال مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروه های بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از ۱.۵ میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life 2 ساخته و پردازش شده است.

admin بازدید : 2280 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (3)

خدا نگم اینارو چی کار نکنه دم به دقیقه دارند نسخه های مختلف آنتی چیت رو می دن بیرون من همین 4 روز پیش آخرین نسخه رو گذاشتم امروز سر به سایت زدم دیدم به به 3 تا نسخه دیگه هم این 4 روز دادند بیرون نمی فهمم یعنی چی بالاخره من آخرین نسخه این آنتی چیت رو براتون می زارم ولی بازم احتمال انتشار نسخه جدیدش هست در صورت انتشار بلافاصله براتون می زارم 
تو این پست براتون آنتی چیت sxe injected 14.2 fix 5 -3 را که آخرین ورژن آنتی چیت هست رو براتون می زارم این آنتی چیت برای آنلاین بازی کردن کانتر لازم میشه

  

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 524 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Street-Fighters-XIII-pc-cover

 

 

The King Of Fighters XIII یا پادشاه جنگجویان ۱۳ از سری بازی های اکشن و مبارزه های تن به تن است و جزو یکی از بازی های کمیابی است که در ایران فقط در کنسول های بازی محبوبیت دارد. این مجموعه بازی ها را می توان تکامل یافته بازی های Tekken  دانست که بسیار بهتر و با گرافیکی فوق العاده ظاهر شده است. این بازی توسط کمپانی معروف SNK ارائه شده است که پس از اینکه اولین نسخه از این مجموعه را در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه کرد با استقبال بی نظیری روبرو شد و همین امر باعث شد تا نسخه های بعدی از این بازی محبوب را، که جدیدترین نسخه آن پیش روی شماست را ارائه دهد. در بازی بیش از ۲۰ شخصیت مبارز را در اختیار دارید که هریک از آنها ویژگی هایی نیز دارند مثلا Raiden در مبارزات زمینی و نزدیک بسیار زورمند و قوی می باشد، Kensou جادوهای زیادی را برای شکست رقیبان در اختیار دارد، Terry و Shen با استفاده از ضربه های محکم در هوا و زمین رقیب را به خاک می اندازند. از دیگر امکانات این بازی که چشمگیر است امکان ویرایش جنگجویان است یعنی شما با پیشروی در جنگ هایی که خواهید داشت و صعود به مراحل بالاتر امکان ویرایش و طراحی مبارز خود را خواهید داشت.

admin بازدید : 1089 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

Amnesia-a-machine-for-pig-pc-cover

 

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: “می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!” و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

admin بازدید : 2197 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Mortal-Kombat-KE-Cover

 

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

 

admin بازدید : 2336 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی SplinterCell black list برای کامپیوتر

دانلود بازی SplinterCell black list برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Reloded با حجم ۲۰٫۶ گیگابایت |

| نسخه ریپک KaOS با حجم ۱۰٫۹ گیگابایت اضافه شد |

| نسخه ریپک R.G.Mechanics با کیفیت عالی و حجم ۱۱٫۸ گیگابایت اضافه شد |

| آپدیت .v1.02-FTS اضافه شد |

| نسخه BlackBox اضافه شد |

نام بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist
سبک: Action, Adventure
سازنده: Ubisoft Toronto
ناشر: Ubisoft
زبان: English
اندازه: ۲۰٫۶  GB

وقتی آمریکا مورد هدف قرار میگیرد و  ثانیه ها از پس یکدیگر میگذرند جان ملیون ها انسان به یک نفر وابسته است .  Splinter Cell عنوان بازی محبوب شرکت ubisoft است که پس از سه سال بعد نسخه Conviction اینبار نسخه Blacklist را ارئه کرده است . سبک بازی در به صورت مخفی کاری و اول شخص و سوم شخص است .در بازی شما باید از تاریکی ها استفاده کنید . همیشه باید از درگیر شدن و سرو صدا کردن بپرهیزید چون در بیشتر ماموریت ها شما یک نفر هستید و دشمنان شما بی شمار . داستان بازی از این قرار است که گروهی تروریست به نام Blacklist هدف خود روی ایالت متحده امریکا متمرکز کرده اند و Sam fisher و گروه خود به مبارزه به آنها خواهد پرداخت تا بتوانند جان ملییون ها انسان را حفظ کنند . گرافیک بازی در این نسخه پیشرفت فوق العاده ای داشته و بازی تقریبا میتوان گفت به کامل ترین نسخه خود رسیده . شما دوباره علاوه بر امکانات همیشگی سم فیشر امکانات جاسوسی پیشرفته تری نیز در اختیار دارید تا در ماموریت های خود از آن ها استفاده کنید . عنوان SplinterCell black list از بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۳ است که اکنون  قابل دریافت خواهد بود .

admin بازدید : 647 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی استراتژیکی Total War ROME II برای کامپیوتر

دانلود بازی زیبای Total War ROME II برای PC

همراه با کرک معتبر و تست شده Reloaded

تاریخ انتشار : ۰۹/۲۰۱۳

پلتفرم : PC

نسخه : reloaded

سبک : استارتژیکی ، تاریخی

زبان : انگلیسی

سازنده : SEGA

ناشر : SEGA

قابلیت آنلاین : دارد

درجه بندی سنی : ۱۶

بلاخره پس از انتظار های بسیار بازی پر طرفدار و محبوب Total War ROME 2 انتشار یافت . این بازی اشتراتژیکی که میتوان آن را یکی از موفقترین بازی ها در این سبک در طول تاریخ دانست . در این بازی ماجرا به دوران روم باستان بر می گردد و شما به عنوان یکی از پادشاهان ، سزار ها ، فرماندهان و … به ایفای نقش می پردازید . گرافیک این بازی را می تواند نقطه قوت آن دانست به طوری که این بازی را به یکی از بهترین بازی ها در قسمت گرافیک در بین بازی های استراتژیکی تبدیل کرده است . گیم پلی بازی نیز بسیار عالی کار شده و دارای پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبلی است . در این بازی شما قادر هستید تا با ارتش خود به صورت real-time در مبارزات شرکت کنید و خود مستقیما ارتش خود را رهبری کنید . در این بازی ۳ خانواده قرار دارد که هر کدام دارای گیم پلی متفاوت و بیش از ۱۰۰ سرباز مختلف و خاص خود هستند که موجب می شود هیچگاه این بازی کهنه و خسته کننده نشود . امیدواریم از این بازی زیبا و محبوب نهایت لذت را ببرید .

admin بازدید : 689 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

The-Raven-pc-cover

 

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

admin بازدید : 818 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Face-Noir3

 

یک بازی ماجرایی جدید است که توسط شرکت Mad Orange در سال ۲۰۱۳ را برای کامپیوتر روانه بازار کرد. در بازی Face Noir شما نقش یه یک کارآگاه خصوصی را بر عهده دارید که به دنبال کشته شدن یک دختر به دنبال مدرک و سرنخ ماجرا میرود تا دلیل قتل مرموز آن دختر را پیدا کند و… بازی Face Noir در سال ۱۹۳۴ در شهر نیویورک دنبال میشود و شما  با یک بازی ماجرایی کلاسیک روبرو هستید. گرافیک بازی در حد قابل قبول است و دوست داران بازی های ماجراجویی میتواند ساعت های مدید سرگرم کند.

در بازی Face Noir شما به دنبال جمع آوری اطلاعات، حل معماهای مختلف در حین بازی ، دنبال کردن سرنخ های مختلف ، صحبت با متهمان و افرداری که دستگیر کرده اید می روید . و همچنین شما به مکان ها و شهر های مختلفی می روید و با فرهنگ های آن شهر ها آشنایی پیدا میکنید و جزء چندین ویژگی مهم بازی Face Noir است. در این بازی شما به جزئیات زیادی دقت باید بکنید در این بازی شما اشیاء را به صورت سه بعدی بررسی و کاوش میکنید.

admin بازدید : 690 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Farm-Frenzy-4

 

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

admin بازدید : 768 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

Beach-Head-2002

 

بازی هیجان انگیز Beach Head 2002 از سری بازی های اکشن میباشد. شما در این بازی باید از ساحل و خودتان دفاع کنید. شما با بازی کردن این بازی هیجان انگیز میتوانید از نزدیک یک نبرد ساحلی را تجربه نمایید و در نقش یک سنگربان تنها و شجاع که در وسط دشت مستقر شده فقط شما در جایگاهی که قرار دارید میتوانید اطراف خود را مشاهده کرده و با چرخیدن به این طرف و آن طرف دشمنان را هدف قرار دهید این بازی آنقدر دلهره آور میباشد که نفر برها شروع به خالی کردن پیاده نظام ها میکنند تانکها از همه طرف به شما هجوم آورده و سربازان با تیراندازی و پرتاب نارنجک و از یک طرف حمله هوایی. شما علاوه بر مقابله با این تانکها با هواپیماهای جنگنده و هلکوپترها در آسمان به مقابله بپردازید. در اول بازی شما میبایستی افراد پیاده نظام را با رگباری که در اختیار دارید از میان ببرید در طی این بازی سلاحهای به شما داده میشود که هر کدام را باید به جای درست خود استفاده نمایید. شما میبایست برای افراد پیاده نظام از رگبار و برای هواپیماهای جنگنده و هلکوپترها از موشک استفاده کنید.(که میتوانید از کلید M استفاده نمائید) برای تعویض کردن اسلحه خود از کلید Space استفاده نمایید. در این بازی از  سربازان قافل نشوید که با اسلحه های خود به شما هجوم آورده و با پرتاب نارنجک شما را هدف قرار میدهند شما باید هرچه سریعتر آنها را هدف قرار دهید تا به شما آسیبی جدی نرسانند. در همین هنگام هم از هوا به شما حمله میشود که و باید حملات آنها را با موشک خنثی کنید. تمامی این مهاجمان از همه طرف در حال هجوم و حمله به سنگر شما میباشند و در هر لحظه امکان سقوط سنگر شما وجود دارد که صحنه ای دلهره آوری را برای شما به ارمغان می آورد.

admin بازدید : 835 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Tekken-3

 

 

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید. ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد. اما اینبار تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع خواهد شد و برای ایجاد نسخه ای کامل، پر هیجان و بدون نقص بکار گرفته میشود. بیشتر هدف کمپانی Namco ارایه نسخه ای همانند نسخه سوم بازی می باشد تا مجددا در قلب بازیکنان غیرتی تکن جای گیرد.

admin بازدید : 1046 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

Sid Meier’s Civilization V: Brave New World PC-RELOADED

Brave-New-World-pc-cover-small

 

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

admin بازدید : 602 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

Ninja-Guy

 

بازی Ninja Guy یک  بازی کم حجم و اکشن جدید سال ۲۰۱۳ می باشد که بدلیل محبوبیت فوق العاده ای نسخه ی اندرویدی بازی ، تولید کنندگان به فکر ساخت نسخه ی کامپیوتری آن افتاده ند. بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحمانه ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که باعث سرگرم کننده تر شدن بازی می شوند .

داستان بازی Ninja Guy  از آنجا شروع می شود که شما برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی و قدرتمند ، باید یک غول Minotaur را شکست بدهید و برای این کار آماده می شوید ، پس از عبور از غول بازی ، و گرفتن نشان نینجا ، باید دشمنان بسیاری رو برو و آن ها را از پای در بیاورید .

در بعضی مواقع باید همزمان با بیش از ۲۵ دشمن مبارزه کنید و بر آنها پیروز شوید ! پس خود را برای یک نبرد جانانه آماده کنید . بازی گرافیک ۳ بعدی و زیبای دارد و شخصیت های بامزه بازی Ninja Guy نیز از نقاط قوت بازی به حساب می آیند . اگر به دنبال یک بازی اکشن و با حجم کم هستید ، فرصت دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و از ، از دست ندهید .

admin بازدید : 661 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

DARK-pc-cover-small

 

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

admin بازدید : 1215 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

2013

Mortal Kombat Complete Edition

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Mortal Kombat Komplete Edition که توسط استودیو بازیسازی NetherRealm Studios ساخته شده و سپس کمپانی Warner Bros. Interactive آن را برای PC در سال 2013 منتشر نموده است ، بالاخره پس از مدت ها انتظار و کش و قوس های فراوان این عنوان خوش نام و معروف برای کاربران PC نیز تولید شد و از این رو طرفداران سبک Fighting می توانند از این موضوع بسیار خوشحال باشند ، توضیح در مورد اینکه Mortal Kombat چه بازی فوق العاده ای است تقریبا بیهوده است چرا که اگر از هر گیمری پرسیده شود قطعا با این سری بازی آشنایی کامل دارد ، نسخه ی PC بازی شامل تمامی محتوا های قابل دانلود نسخه ی کنسولی می باشد. از این موارد قابل دانلود برای نسخه ی کنسولی می توان به حضور شخصیت های Skarlet , Kenshi , Rain , Freddy Krueger  اشاره کرد که در نسخه ی PC بازی به صورت کامل وجود دارند. همچنین در این نسخه قابلیت مبارزات گروهی یا همان Tag Team ، روایت کامل داستان شخصیت ها و بخش های آنلاین نیز وجود دارد. از دیگر نکات قابل توجه ی این بازی می توان به استفاده از حداکثر قابلیت کنترلر ها اشاره نمود.

admin بازدید : 778 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

 

admin بازدید : 868 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Zeno Clash 2 در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

admin بازدید : 1147 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Poker Night یک بازی پوکر است که بازی باز را در محل های متفاوت و در رقابت با دیگران قرار میدهد و شما باید بازیتان را به رخ حریف بکشید و رقبا را یک به یک از میدان بدر کنید و داستان بازی را به اتمام برسانید. بازی دارای حالت های مختلف پوکر میباشد و اگر حرفه ای هستید میتوانید با رقیبان قدر خود در مکانهای مختلف یک رقابت سنگین برگزار کنید.هم اکنون نسخه دوم این بازی با گرافیکی بالا و عالی در اختیار شماست.

 

 

admin بازدید : 24177 شنبه 02 دی 1391 نظرات (31)

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

admin بازدید : 72543 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (97)

این بازی یک بازی جند مرحله ای است که می توان آنرا بصورت شبکه ای هم بازی کرد.


معرفی کانتر1.6
یک بازی به سبک استراتژیک یا جنگی می باشد که امکان بازی تحت شبکه و با کامپیوتر وجود دارد ولی این بازی به علت تحت شبکه بودن آن بسیار طرفدار پیدا کرده و در بیشتر گیم نت ها مورد توجه قرار گرفته است.
در بسیاری از کشورها به علت خشن بودن سبک بازی برای افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد پس بهتر است افراد زیر 18 سال از بازی کردن در تحت شبکه خود داری کنند به علت ها گوناگون.
در بازی حداکثر 32 نفر میتوانند در نقشه های مختلف بازی کنند و حتی با نرم افزار های گوناگون میتوانید اقدام به طراحی نقشه یا همان map کنید.
برای بازی کردن حتما" در سیستم عامل ویندوز میتوانید بازی کنید ولی برای ساخت سرور در سیستم عامل لینوکس و ویندوز امکان ساخت وجود دارد ولی در ویندوز ساخته شود بهتر است.
یکی از مزایای این بازی امکان چت کردن و صحبت کردن صوتی با سایر بازی کن ها است یعنی در هنگام بازی میتوایند با فشردن کلیک K از طریق میکروفن صحبت صوتی کنید و با فشردن کلیک Y به تمام بازی کن های داخل سرور پیغام بفرستید و با کلیک U به بازی کن های تیم خود پیغام بفرستید مثلا" اگر قصد حمله از کوچه ای دارید و قصد ندارید تیم مقابل متوجه شود میتوایند با کلیک U فقط به تیم خود اطلاع دهید برای اطلاعات بیشتر میتوانید بازی رادانلودکنید و بازی کنید و متوجه امکانات بازی میشوید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 933
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,386
  • بازدید ماه : 42,628
  • بازدید سال : 221,439
  • بازدید کلی : 3,190,244
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر