loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1833 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

دانلود ورژن جدید بازی کانتر برای کامپیوتر و اندروید

 counter strike انقدر محبوب شده که نیازی به توضیح و تعریف ندارد . بازی کانتر استریک ۱٫۷ فارسی را برای کاربران محترم اماده کردیم . این بازی کاملا فارسی میباشد از جمله رادیو ها و تمامی صداهای موجود در بازی همگی فارسی شده اند . این بازی در بالا ترین کیفیت ممکن میباشد و در  ویندوزهای xp و سون و ویستا تست شده است و نیازی به نصب ندارد و کرک شده و اماده دانلود میباشد . و شکل بعضی از سلاح ها عوض شده است و تمامی رمزهای کانتر ۱٫۶ بر روی این بازی قابل اجرا میباشد .در بعضی از ویندوزهای ۷ این بازی با مشکل اجرا مواجه میشود که باید روی ایکون بازی کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید و در تب compatibility رفته و تیک گزینه run this program in …. را زده و انرا به windows xp sp2 یا windows xp sp3 تغییر دهید و ok را بزنید و بازی را دوباره اجرا کنیدتوجه : حجم اصلی این بازی ۱٫۱۷۰G بود که با فشرده سازی حجم ان را به ۶۴٫۵۳ mb رساندیم .size:۶۴٫۵۳ mbنسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

 

 

admin بازدید : 2468 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی ارایش صورت عروس و داماد برای کامپیوتر

دانلود بازی ارایش صورت عروس و داماد برای کامپیوتر

یکی از سبک هایی که میان دختران و حتی پسران محبوبیت بسیار زیادی دارد آرایشگری یا همان اصلاح مو می باشد. این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی بسیار جذاب و کم حجم Sallys Salon را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این بازی شما باید مشتری جذب کرده و با توجه به خواسته های آنان موهایشان را کوتاه کرده و یا مد دهید. با گذشت مراحل بیشتری می توانید وسایل پیشرفته تری از آرایشگری را خریده و در آمد بیشتری کسب کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی Sallys Salon می توان به حجم کم , سازگاری با تمام ویندوز ها و اعتیاد آور بودن آن اشاره کرد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

admin بازدید : 684 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Alley Strikes Back برای PC

دانلود بازی The Alley Strikes Back برای PC

بازی The Alley Strikes Back نام یکی از جدیدترین بازیهای کم حجم کامپیوتر است که چندی پیش عرضه شده است . بازی The Alley Strikes Back سبک بازی بولینگ را دنبال میکند با این تفاوت که تنوع مراحل و حالتهای مختلفی برای بازی دارد که جذابیت آنرا دو چندان کرده است . بازی The Alley Strikes Back دارای بیش از ۹۰ مرحله مختلف است که در کنار ۶ مینی گیم متفاوت تنوع خاصی به بازی بخشیده است . در بازی The Alley Strikes Back میتوانید با پیشروی در بازی و جمع آوری امتیاز قدرت خود را افزایش دهید و رکوردهای جدیدی را ثبت نمایید .

admin بازدید : 940 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

zuma-deluxe

 

این بار شرکت سازنده بازی های کامپیوتری bigfishgames سری جدیدی از بازی های لوکسور با نام Zuma Deluxe را به بازار عرضه نموده است. مطمئنا این بازی زیبا با گرافیک سه بعدی و محیط رنگارنگ و همچنین جلوه های ویژه ای که در خود جای داده است توانسته لحظات سرگرم کننده و نشاط آوری را برایتان به ارمغان آورد و به یکی از پرطرفدارترین بازی هاای تبدیل شود. شما ماموریت دارید تا در یک بازی نفس گیر با پرتاب توپ از بت قورباغه مجموعه ای از توپ های هم رنگ را نابود کنید تا در انتها به جمجمه طلایی دست یابید. دقت و تمرکز بالا و سرعت عمل شما در این بازی سرنوشت ساز خواهد بود چرا که انتخاب مسیر پرتاب و هدایت توپ ها برای جلوگیری از ورودتان به سیاه چال به تیزبینی شما بستگی دارد. با قرار دادن سه توپ رنگی در کنار هم و انفجار آن ها از نزدیک شدن به غار سیاه جلوگیری کنید.

admin بازدید : 3073 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

The Sims 3: Island Paradise PC-FLT

The-sims3-island-paradise-cover

ماجراهای جدیدی برای سیمز شما در سواحل آفتابی و در ورای آب های دل نواز یک جزیره ی رویایی لحظه شماری می کنند. از کشف جزیره های استوایی تا ایجاد یک اقامتگاه در سطح کیفی ۵ ستاره ای، سیمز شما می تواند یک سفر فراموش نشدنی را برای خود ایجاد کند یا خودش را در خانه ای جدید در این آرمان شهر مستقر سازد. اگر شما خانه ی مورد علاقه ی خود را در زیر آب بنا کنید، سیمز شما می تواند با استفاده از لوله های هوا به اعماق اوقیانوس رفته و زندگی خود را بگذراند. هیچ کسی اطلاع ندارد! شاید یک گنج غرق شده در دریا را کشف کنید و یا با پری های دریایی دوست شوید! با ویژگی های جدیدی که در این نسخه از بازی سیمز قرار داده شده است، سیمز شما می تواند لحظه های جدیدی را در جزیره ی رویایی خود تجربه کند.

admin بازدید : 717 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Angry Birds Rio که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است ، در این نسخه شاهد اضافه شدن Rio همان طوطی گران قیمت و کم یابی می باشیم که انمیشن آن چندی پیش نیز منتشر شد ، بازی پرندگان عصبانی تا به حال رکوردهای خارق العاده ای برجای گذاشته و نسخه های مختلفی برای انواع پلتفروم ها نیز منتشر شده که شما می توانید نسخه جدید این بازی یعنی Rio را در کامپیوتر خود بازی کنید.

 

admin بازدید : 652 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 Raya-Jadval

 

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

admin بازدید : 689 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

The-Raven-pc-cover

 

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

admin بازدید : 818 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Face-Noir3

 

یک بازی ماجرایی جدید است که توسط شرکت Mad Orange در سال ۲۰۱۳ را برای کامپیوتر روانه بازار کرد. در بازی Face Noir شما نقش یه یک کارآگاه خصوصی را بر عهده دارید که به دنبال کشته شدن یک دختر به دنبال مدرک و سرنخ ماجرا میرود تا دلیل قتل مرموز آن دختر را پیدا کند و… بازی Face Noir در سال ۱۹۳۴ در شهر نیویورک دنبال میشود و شما  با یک بازی ماجرایی کلاسیک روبرو هستید. گرافیک بازی در حد قابل قبول است و دوست داران بازی های ماجراجویی میتواند ساعت های مدید سرگرم کند.

در بازی Face Noir شما به دنبال جمع آوری اطلاعات، حل معماهای مختلف در حین بازی ، دنبال کردن سرنخ های مختلف ، صحبت با متهمان و افرداری که دستگیر کرده اید می روید . و همچنین شما به مکان ها و شهر های مختلفی می روید و با فرهنگ های آن شهر ها آشنایی پیدا میکنید و جزء چندین ویژگی مهم بازی Face Noir است. در این بازی شما به جزئیات زیادی دقت باید بکنید در این بازی شما اشیاء را به صورت سه بعدی بررسی و کاوش میکنید.

admin بازدید : 1167 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Bazi-ba-Kalamat

 

بازی با کلمات بازی ایرانی به صورت پرسش و  پاسخ است که در آن شما با فشار دادن حروف مختلف به پرسشهای متنوعی که یکی پس از دیگری مطرح می شوند پاسخ داده و با واکنشهای جالب و طنز آمیز شکلک کنار صفحه متناسب با نوع پاسخی که داده اید مواجه می شوید ونهایتا در صورت برنده شدن به گنج میرسید.
این بازی برای افزایش اطلاعات عمومی بازی کننده نیز بسیار مناسب می باشد و گنجینه پرسشهای موجود در آن بسیار متنوع و گسترده است.

admin بازدید : 799 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

kolah-Ghermezi-TehRun2

 

بازی رایانه ای TehRun2 کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید.

admin بازدید : 785 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت نئو پاتوق دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 778 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

 

admin بازدید : 711 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده روبیک Magic Cube 2012

ژانر: فکری

منتشر کننده: Dima Kiva

توسعه دهنده: Dima Kiva

حجم: 15 مگابایت

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده .این اسباب بازی در سال ۱۹۸۰ به افتخار سازنده آن به ” مکعب روبیک ” تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد و گفته شده پرفروشترین اسباب بازی جهان با 300٫000٫000 عدد است .در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است ، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ ( رنگ بندی سنتی : سفید ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و سبز ) است .مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت ، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند . بی شک تجربه این مکعب در دنیای مجازی تجربه ای شیرین خواهد بود. بازی بسیار کم حجم بوده و با این وجود می تواند ساعت ها شما را پشت کامپیوتر نگه داشته و سرگرم نماید. روبیک توسط ماوس چرخش داده خواهد شد و در محیطی سه بعدی و جذاب مشغول بازی خواهید شد. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت نئو پاتوق دریافت نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

 

admin بازدید : 1147 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Poker Night یک بازی پوکر است که بازی باز را در محل های متفاوت و در رقابت با دیگران قرار میدهد و شما باید بازیتان را به رخ حریف بکشید و رقبا را یک به یک از میدان بدر کنید و داستان بازی را به اتمام برسانید. بازی دارای حالت های مختلف پوکر میباشد و اگر حرفه ای هستید میتوانید با رقیبان قدر خود در مکانهای مختلف یک رقابت سنگین برگزار کنید.هم اکنون نسخه دوم این بازی با گرافیکی بالا و عالی در اختیار شماست.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 484
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 42,179
  • بازدید سال : 220,990
  • بازدید کلی : 3,189,795
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر