loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1077 جمعه 03 شهریور 1396 نظرات (1)

آموزش ساخت ربات تلگرام

کاربران زیادی علاقمند به ساخت ربات برای تلگرام هستند و دوست دارند یک ربات با امکانات خوب بسازند.

اما متاسفانه اول باید مواد لازم جهت ساخت ربات رو داشت!!!

مواد لازم: ۱- داشتن دانش کافی جهت برنامه نویسی  ۲- داشتن سرور قوی برای میزبانی از ربات

(پس اگر مواد لازم را ندارید سراغ این کار نروید!)

admin بازدید : 700 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)
ثبت نام پیاده روی اربعین ۹۶ برای سفر کربلا در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است. ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه ای درباره ثبت نام زائرین اربعین توضیحاتی ارائه داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: ۱- ثبت نام از زائرین اربعین از ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۱‏/۶‏/۱۳۹۶ برابر یکم ذی الحجه سال ۱۴۳۸ همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سامانه سماح به آدرسsamah.haj.ir آغاز شد. ۲- کلیه متقاضیان زیارت اربعین می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه مذکور و یا از طریق هر یک از دفاتر زیارتی فعال که اعلام آمادگی خود را در سامانه جامع کارگزاران اعلام نکرده‌اند نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند. ۳- با توجه به محدودیت‌هایی که سفارت عراق در صدور روادید اربعین دارد توصیه می‌شود زائرین عزیز جهت تسریع در صدور روادید حتی الامکان به صورت گروهی ثبت نام کنند. هزینه پیاده روی اربعین سامانه سماح اربعین سازمان حج و زیارت راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کربلا اربعین ثبت نام پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین اربعین حسینی اخبار حج و زیارت ۴- در هنگام ثبت نام در سامانه اولین نفر در هر گروه به عنوان سرگروه در سامانه تعریف می‌شود و کلیه موارد و نکات مهم در طول عملیات از طریق پیامک برای این فرد ارسال خواهد شد لذا شایسته است سرگروه فردی متعهد، فعال و مسئولیت پذیر باشد. همچین افرادی که به صورت یک‌نفره در سامانه ثبت نام می‌کنند خودشان به عنوان سرگروه در سامانه ثبت می‌شوند.
بت نام پیاده روی کربلا اربعین ۹۶ +شرایط و هزینه سامانه سماح


admin بازدید : 769 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

حسن فتحی Hassan Fathi متولد ۱۰ شهریور ۱۳۳۸ در تهران، محله نظام‌آباد ، کارگردان و فیلم‌نامه نویسِ سینما، تلویزیون و تئاترِ ایرانی است. زندگینامه حسن فتحی حسن فتحی از جانب پدر اصالتی خوانساری و از جانب مادر اصالت آذری دارد. وی دارای مدرک لیسانس روان‌شناسی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران و فوق لیسانس رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. فتحی فعالیتهای هنری خود را با بازیگری تئاتر در دوران دانشجویی آغاز کرد ولی به طور جدی از سال ۱۳۶۸ با نوشتنِ نقدِ تئاتر و سینما در مجلاتی همچون سروش، تماشاخانه، دنیای تصویر و نمایش و نیز نویسندگی و کارگردانیِ تئاتر وارد دنیای هنر شد؛ که از این حیث او را می‌توان یک کارشناس و محقق هنر و سینما برشمرد.

عکس حسن فتحی و پسرش امیرحسین فتحی

 

از سال ۱۳۷۲ خورشیدی به تلویزیون وارد شد و به ساختِ سریال پرداخت و از سال ۱۳۸۳ خورشیدی با ساختِ فیلمِ سینماییِ ازدواج به سبک ایرانی به جمعِ کارگردانان سینمای ایران پیوست.


admin بازدید : 829 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی

 

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی بازیگر سینما

زندگینامه سریال شهرزاد بازیگر زن نهال دشتی

بیوگرافی و زندگینامه نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد :

نهال دشتی بازیگر سریال محبوب سریال شهرزاد که غوغا و طوفانی در سریال های سینما خانگی بوجود آورد بازی کرد . نهال دشتی زاده 12 شهریور 1371 در تهران می باشد. دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و همچنین دوره دیده در ورک شاپ های گوناگون بازیگری.

admin بازدید : 656 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

سبزه عید هفت سین چقدر آب برای رشد نیاز دارد ؟

 

سبزه عید هفت سین چقدر آب برای رشد نیاز دارد ؟

گندمی که هر ساله ایرانی ها بنا به آداب و سنن تاریخی شان به سبزه هفت سین تبدیل می کنند حدود 7400 تن وزن و بیش از 9.6 میلیارد تومان ارزش مالی دارد.

admin بازدید : 1509 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

روش های خارج شدن سریع از ریپورت در تلگرام (روش جدید)

 

روش های خارج شدن سریع از ریپورت در تلگرام (روش جدید)

از نظر شرکت تلگرام، "ناشناس" یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

admin بازدید : 586 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود تقویم رسمی 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395

دانلود تقویم سال 95 برای android

تقویم 95 , تقویم سال 95 , دانلود تقویم سال 95 , لحظه تحویل سال 95

 

سال 1395 دارای ویژگی های خاصی هست که در ادامه توضیحات بیشتر را بخوانید

admin بازدید : 1127 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . به تازگی کدهای تقلب این بازی زیبا و پرطرفدار منتشر شده است که برای فعالسازی آن باید ابتدا از کیبور حرف “~” را فشار داده و سپس با توجه به جدول زیر , متن مورد نظر را وارد کنید .

admin بازدید : 629 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

 آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم در ایرانسل و همراه اول

 

آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم

آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم

شاید خیلی از شما دوستان قصد لغو پیام های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل رو داشته باشید. من در این پست نحوه غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل رو توضیح میدم براتون.

admin بازدید : 576 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود رمان فقط به خاطر پدر جاوا،اندروید،pdf،ایفون

نوشته parya

خلاصه ی رمان:
در مورد دختریه و میفهمه مادری که هفده سال فکر میکرده مرده، زندس و دور از اونا زندگی میکنه و در مورد خانواده ی مادرش کنجکاو میشه و به دنبال اونا میره ولی در این راه مشکلات زیادی رو برای خودت و پدرش به وجود میاره.
از اون طرف در مورد مردیه که در گذشته اشتباهات زیادی انجام داده.در مورد یه پدره.

مقدمه:پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‏ ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏ات، کودکی‏هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.
می‏خواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏ هایی را خوردی که مال تو نبودند!
ببخش اگر ناخن‏های ضرب‏ دیده ‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏ات بزنم. سایه ‏ات کم مباد ای پدرم!
امیدوارم مورد توجهتون واقع بشه و خوشتون بیاد.این کارم مثل هر کار دیگه ای ایرادات و اشکالاتی داره که خوشحال میشم بهم تذکر بدین.این داستان از زبان سوم شخصه

 

 

admin بازدید : 1050 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود رمان پروای بی پروای من

نام رمان : پروای بی پروای من

نویسنده : ebrahimi.fari 

حجم کتاب : ۷٫۱ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۲ (کتابچه) – ۰٫۴ (ePub) – اندروید ۰٫۹ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۷۱۲

خلاصه داستان :

پروا تک فرزند خانواده که در عین رفاه مالی با سرخوردگی های عاطفی رشد می کنه و به خاطر مسایلی که در ادامه براتون روشن میشه یاد میگیره به هیچ کس وابستگی عاطفی پیدا نکنه چون تصورش اینه که همه مردا مثل همن !
اما زندگی تو یه مسیر متفاوت از تفکرات اون ، هلش میده و ناخواسته وارد یه رابطه میشه که کل سیستمشو متحول میکنه و …

 

admin بازدید : 626 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود رمان سنگدل های دوست داشتنی

نام رمان : سنگدل های دوست داشتنی

نویسنده : معصومه آبی 

حجم کتاب : ۱۰٫۱ (پی دی اف) – ۰٫۶ (پرنیان) – ۱٫۳ (کتابچه) – ۰٫۶ (ePub) – اندروید ۱٫۲ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۸۴۱

خلاصه داستان :

گلی بعد از سالها یزدان رو پیدا می کنه ، یزدانی که خیلی بهش نزدیک بود ! ولی یه چیزهایی این وسط تغییر کرده و چیزهایی هنوز ثابتِ ! اما گلیِ ما بدجور دلش شکسته . . بدجور رنج کشیده . . . با دیدن یزدان داغش تازه میشه . . . تصمیم گلی چیه ؟ می خواد چی کار کنه با یزدان ؟ سرنوشت چه بازی ای براشون تدارک دیده ؟
اصلا نسبت این دوتا چی بوده ؟ چی توی اون گذشته بوده که گلی رو یه سنگدل کرده ؟
این داستان عاشقونه ی آرومی نیست . . .

 

admin بازدید : 691 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

قالب کتاب : PDF

با تشکر از ترنج خاتون عزیز  برای تایپ این کتاب .

خلاصه داستان :

اتل لامبستون نویسنده ی جنجالی خبرهای داغ بازار مد به طرز فجیعی کشته شده است . قاتل با مخفی کردن جنازه ی او و گذاشتن شواهدی ساختگی ،اصرار دارد عدم حضور او را مسافرتی ناگهانی قلمداد کند . و تا حدودی در این امر موفق می شود .اما حضور نیو کرنی ، بعنوان طراح و خیاط لباسهای اتل که قاتل هم از این موضوع آگاه است. سبب می شود او به آسانی غیبت ناگهانی اتل نپذیرفته و پدرش مایلز کرنی رئیس پلیس سابق نیویورک را در جریان قرار دهد . داگلاس براون خواهرزاده ی اتل که ارثیه اش پس از مرگش به او می رسد . سیموس لامبستون شوهر سابق او که مجبور است هر ماه چکی به مبلغ هزار دلار بابت نفقه ی خورد و خوراک، بصورت مادام العمر به او بپردازد .مظونین اصلی این داستان محسوب می شوند….

admin بازدید : 606 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

 

رضا قوچان‌ نژاد

رضا قوچان‌نژاد با نام کامل رضا قوچان‌ نژاد نورنیا متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ ،بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی، شاغل در چارلتون اتلتیک است که در لیگ قهرمانان انگلیس بازی می‌کند.

 

 

 

 

 

نام کامل: رضا قوچان‌نژاد نورنیا
زادروز : ۲۹ شهریور ۱۳۶۶
زادگاه : مشهد، ایران
قد : ۱٫۸۰ متر
پست :مهاجم
باشگاه کنونی : چارلتون

 

 

 

رضا قوچان‌نژاد  متولد مشهد است و در زمان کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین در موسیقی معروف می‌باشد به طوری که از استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است. وی در اظهاراتش از علاقه‌اش به شهر مشهد و تیم ابومسلم گفته‌بود.

admin بازدید : 847 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال ۹۳ رشته ریاضی

دانلود کلید سوالات کنکور سراسری سال ۱۳۹۳ رشته ریاضی

admin بازدید : 576 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کاوه خداشناس (زاده ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۵ آبان ماه ۱۳۵۹

تهران

محل زندگی : تهران

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۸ به بعد

زندگی هنری

کاوه در یک خانواده............

 

admin بازدید : 2217 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از اهداف ایران دوتا2، آموزش بازی دوتا2 به زبان فارسی است. این هدف بلندمدت به آسانی به دست نمی آید و بسیار زمان گیر است. اما تصمیم گرفتیم آموزش این بازی را با آموزش نصب دوتا2 در استیم آغاز کنیم تا تمام کسانی که علاقه دارند به جامعه دوتا2 بپیوندند، قدم اول را آسان تر بردارند.

admin بازدید : 2175 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (2)

 

سوالی که خیلی از دوستان از ما می پرسند این است که آیا برای نصب دوتا 2 حتما باید آن را از طریق استیم دانلود کنیم؟ و آیا می‌توانیم آن را از دوستمان بگیریم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما برای بازی دوتا 2 حتما باید استیم را نصب کرده باشید، اما خبر خوش این که لازم نیست حتما کل بازی دوتا 2 را دانلود کنید. با توجه به حجم بالای بازی (حدود 9 گیگابایت) و با اینترنت‌های نامناسب و به خصوص با حجم محدود، این کار برای خیلی از دوستان مقدور نمی‌باشد. بنابراین ما در اینجا راهی را آموزش می‌دهیم که بتوانید خیلی راحت دوتا 2 را از روی یک کامپیوتر دیگر کپی و نصب کنید.

admin بازدید : 732 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود مجله تصویری  ۳۵ با حضور بازیگران مطرح سینما کشور

2-1-201448105320

کارگردان :میلاد جیرانی

این مجله تصویری قرار است به صورت ماهانه پخش شود و اتفاقات سینمای ایران را در طول یک ماه بررسی کند. تیم سازندگان این برنامه در نظر دارند که اگر همه امور به خوبی پیش برود این مجله تصویری هر دو هفته یک بار به مرور اتفاقات سینمای ایران بپردازد. این مجله سر مقاله و مصاحبه اصلی خواهد داشت.

فریدون جیرانی که پیش از این پایه گذار برنامه هفت در سیما بود، قرار است این بار از طریق بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. این برای اول
جیرانی گفت: این مجله یک ایده و طرح جدید است و اصلا قصد رقابت با تلویزیون را ندارد. تلویزیون و رسانه ملی مخاطبان خود را دارد. مجله تصویری یک ایده تازه است و به هیچ وجه نمی خواهد با تلویزیون رقابت کند. امیدوارم که مخاطبان با مجله تصویری ارتباط برقرار کنند.

admin بازدید : 811 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام من امروزتو این پست می خوام بازی آنلاین کانتر رو آموزش بدم می دونم که خیلی ها از راه های مختلف خواستند که این بازی جذاب رو به صورت آنلاین امتحان کنند ولی موفق نشدند حالا من به شما به صورت گام گام آموزش خواهم داد تا شما نیز از این بازی نهایت استفاده رو ببرید

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 822 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم های آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

Ronnie.Coleman.Bodybuilding_01

 

همه کسانی که در زمینه بدن سازی و پرورش اندام کار میکنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن (Ronnie Coleman) را میشناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است.

 

به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی میکنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.

admin بازدید : 622 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

چرا خمیازه سرایت میکند؟

838yawning2

کسانی که در پاسخ به خمیازه دیگران، بیشتر واکنش نشان می­دهند، آنهایی هستند که از حس همدلی بیشتری بهره­ مندند.
تحقیقات جدید نشان داده­اند که خمیازه کشیدن، چیزهایی بیشتر از خستگی فرد را نمایان می­کند و اصلی‌ترین دلیل مسری بودن خمیازه می­تواند بیشتر نشانه درجه بالایی از همدلی با گروه باشد.
admin بازدید : 557 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

dastanhaye-kootahe-kafka

 

فرانتس کافکا یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در قرن بیستم بود.آثار کافکا که با وجود وصیت او مبنی بر نابود کردن همهٔ آنها، اکثراً پس از مرگش منتشر شدند که در زمرهٔ تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار می‌آیند.
در کتاب حاضر مجموعه داستان های کوتاه فرانتس کافکا گردآوری شده است.

 

admin بازدید : 578 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

1373528727_kaligula

 

کالیگولا نام امپراتوری است که در سال ۳۸ پس از میلاد در رم حکومت می کرد. زندگی این امپراتور پس از مرگ خواهر و معشوقه اش در وسیلا کاملا تغییر می کند. کالیگولا همچنین عنوان نمایشنامه ای است که آلبر کامو آن را براساس داستان این امپراتور به رشته تحریر درآورد. براساس آنچه در نمایشنامه آمده سرگذشت کالیگولا کاملا متکی بر اسناد تاریخی است

admin بازدید : 782 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF

 

دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF

 

راهنمای نصب مودم ADSL موضوعی است که بسیاری از ما به آن نیاز خواهیم داشت چرا که اصولا برای نصب مودم وایرلس و انجام تنظیمات آن شما با هزینه ی نه چندان کمی مواجه هستید و بعد از اتمام آن خواهید دید که خودتان هم با کمی آموزش می توانید از عهده ی آن برآیید ! برای این منظور کتاب هایی مانند کتاب راهنمای نصب مودم ADSL نیز منتشر شده است تا شما بتوانید آموزش لازم را به صورت تصویری و گام به گام دریابید .

نویسنده ی کتاب آموزش نصب مودم ADSL سعی کرده است مطالب لازم را در کتابی بسیار کم حجم گرد آوری کند به طوری که شما در زمان کوتاهی بتوانید تمامی نکات لازم برای نصب انواع مودم های ADSL را فرا بگیرید و بدون پرداخت هزینه به راحتی تنظیمات لازم را انجام دهید . بدلیل کاربردی بودن این کتاب ، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دانلود کتاب راهنمای نصب مودم ADSL با فرمت PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کنید تا بتوانید مشکلات احتمالی مودم خود را برطرف کنید .

 

admin بازدید : 543 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

 

آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا Getting Started with Java

admin بازدید : 956 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فلش به دیسک راه انداز( نصب) ویندوز

امروز این پست جدید وب سایت دنا دانلود را اختصاص دادیم به آموزش تبدیل فلش به درایو راه انداز ویندوز  که البته همراه با نرم افزار مربوطه نیز می باشد . شاید در ابتدا فکر کنید که با کار سختی روبرو هستید ولی با کمی دقت و تامل خواهید دانست که یکی از آسان ترین و جالب ترین آموزش ها در زمینه ویندوز می باشد . بعد از فرا گیری این آموزش شما قادر خواهید بود تا ویندوز های مختلف مانند XP,ویندز 8 /7 و… را از روی فلش درایو و بدون استفاده از دیسک راه اندازی و نصب نمایید  . از مزایای مهم این روش سرعت بالای نصب می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,129
  • بازدید ماه : 42,371
  • بازدید سال : 221,182
  • بازدید کلی : 3,189,987
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر