loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 622 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار مبدل و ویرایشگر عکس Light Image Resizer 4.4.4.0

Light Image Resizer

نرم افزار مبدل و ویرایشگر عکس

Light Image Resizer نام یکی از نرم افزارهای رایگان در زمینه تبدیل و ویرایش عکس با فرمتهای مختلف است که سابق با نام VSO Image Resizer شناخته میشد و چندی پیش جدیدترین نسخه آن برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد . با استفده از نرم افزار Light Image Resizer به تغییر سایز و فشرده سازی عکسهای خود بپردازید و آنها را به عکسهایی با حجم کم و آسان برای دانلود در ایمیل و دیگر نقاط اینترنت تبدیل کنید . این نرم افزار همچنین امکان تبدیل فرمت , ساخت عکسهای بند انگشتی , وارد نمودن و سازماندهی عکسهای مختلف را داراست و میتواند عکسها را به صورت دسته جمعی و با تنظیماتی خاص ویرایش نماید .

admin بازدید : 848 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

FaceFilter-Studio

 

تصاویری که توسط دوربینهای دیجیتالی از صورت افراد گرفته می شوند در عین کیفیت بسیار بالا، ممکن است ایراد های جزیی مختلفی داشته باشند که از زیبایی تصویر شما بکاهند، ایرادهایی چون نمایش دقیق چین و چرو ک و لک های پوستی، گودی و سیاهی زیر چشم، قرمزی رنگ چشم به خاطر فلش، بازتاب و تاثیر نور فلش بر روی پوست صورت و … برای رفع این گونه ایرادهای تصاویر چه می کنید؟ به سراغ نرم افزارهای بزرگ ویرایش تصویر مانند فتوشاپ و کرل میروید؟ FaceFilter Studio نام نرم افزاری مختص این کار و محصولی از شرکت Reallusion است که به شما امکان روتوش، آرایش و زیبا سازی تصاویر صورت را در محیطی حرفه ای و مخصوی این کار می دهد. دارای ابزارهای گوناگونی مانند لوازم آرایشی ( رژ و مداد و سایه ) و ابزارهای زیباسازی دیگر مانند سفید کننده ی دندان و … ابزاری برای Anti-Aging یا همان پایین آوردن سن با از بین بردن چین و چروک های پوست صورت و دور چشم، ابزارهایی برای کاهش قرمزی جشم، تنظیم و بهبود رنگ پوست، کاهش میزان سایه افتادگی روی صورت، تغییر رنگ پوست ( تا حدی برنزه یا سفید و … کردن )، مخفی کردن جوش ها و لک های صورت، تغییر حالات صورت ( برای مثال اخم لب ها تبدیل به لبخند می شود )  و … حتی می توانید تصاویر خنده دار با این نرم افزار بسازید و به دوستانتان هدیه بدهید (به صورت کاریکاتوری از شخص)
آسانی کار با این نرم افزار و مراحل ۴ گانه ی ایجاد تغییرات بر روی تصاویر از ویژگی های دیگر این محصول قدرتمند است.

admin بازدید : 829 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۵۰۰ فونت جدید انگلیسی

500-fonts

 

در این نوشته از سایت نئوپاتوق ، مجموعه ۵۰۰ فونت جدید و بسیار زیبا انگلیسی برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این فونت ها با فرمت TTF می باشد. می توانید با بکار گیری آن در کار های گرافیکی ، طراحی و نوشته های خود بکار بگیرید و از زیبایی آن لذت ببرید.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. اگر شما هم اهل کارهای گرافیکی هستید، فرصت دانلود مجموعه ۵۰۰ فونت جدید انگلیسی را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

admin بازدید : 529 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۱۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۱۲۸در ۱۲۸ هستند..

 

admin بازدید : 635 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

فتوشاپ نرم افزاری معروف و پر طرفدار از شرکت Adobe می باشد. در این پست برای شما نسخه نهایی نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. این نسخه از نرم افزار قابلیت کلود سرور را در خود دارد که شما به راحتی می توانید عکسها و پروژ های خود را با ذخیره در فضای ابری روی چندید کامپیوتر داشته باشید. شعار این نرم افزار آزادی ، سرعت و دقت برای ایجاد تصاویر فوق العاده میباشد. در این نسخه ویژ گی های جدید به خوبی خود نمایی می کند، که شامل ابزار حرفه ای شارپ نمودن تصاویر نیز میباشد.شما میتوانید تصاویر خود را به راحتی در Behance به اشتراک بگذارید و از هزاران بازخورد از سراسر جهان در مورد آن با خبر شوید.

admin بازدید : 980 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گاهی در محیط اینترنت تصاویری را می‌بینید که آن‌قدر حرفه‌ای مونتاژ و دستکاری شده‌اند که به هیچ‌وجه نمی‌توان پی برد که این تصویر واقعی است یا به وسیله نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ایجاد شده است.

یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای مشاهده تصاویر در محیط ویندوز، نرم‌افزار IrfanView است. این نرم‌افزار رایگان، در عین سادگی و کم حجم بودن توانایی‌های بسیاری دارد. توانایی‌هایی از قبیل پشتیبانی از ده‌ها فرمت تصویری، ویرایش و تبدیل تصاویر و حتی پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری. همچنین با استفاده از پلاگین‌های متعدد می‌توانید امکانات این نرم‌افزار را بیش از پیش توسعه دهید

یکی از کارایی‌های فوق‌العاده این نرم‌افزار تشخیص فتوشاپی بودن تصاویر است با استفاده از این ترفند می‌توانید به وسیله نرم‌افزار IrfanView پی ببرید که تصویر مورد نظر شما توسط خروجی چه نرم‌افزاری تولید شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 42,319
  • بازدید سال : 221,130
  • بازدید کلی : 3,189,935
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر