loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1156 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار فعال و غیرفعال کردن تماشاگران در استادیوم

 

نرم افزار فعال و غیرفعال کردن تماشاگران در استادیوم

حجم : 12 کیلوبات

نوع بازی : PES 2015

سازنده : sxsxsx


آموزش استفاده :

بر روی فایل pes15_crowd دوبار کلیک نمایید و مسیر فایل dt30.cpk را به برنامه میدهید و با توجه به نیاز خود تماشاگران فعال و یا غیرفعال کنید

admin بازدید : 615 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

NASCAR-14-pc-cover-small

 

عنوان NASCAR ’۱۴ به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.

admin بازدید : 684 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Alley Strikes Back برای PC

دانلود بازی The Alley Strikes Back برای PC

بازی The Alley Strikes Back نام یکی از جدیدترین بازیهای کم حجم کامپیوتر است که چندی پیش عرضه شده است . بازی The Alley Strikes Back سبک بازی بولینگ را دنبال میکند با این تفاوت که تنوع مراحل و حالتهای مختلفی برای بازی دارد که جذابیت آنرا دو چندان کرده است . بازی The Alley Strikes Back دارای بیش از ۹۰ مرحله مختلف است که در کنار ۶ مینی گیم متفاوت تنوع خاصی به بازی بخشیده است . در بازی The Alley Strikes Back میتوانید با پیشروی در بازی و جمع آوری امتیاز قدرت خود را افزایش دهید و رکوردهای جدیدی را ثبت نمایید .

admin بازدید : 919 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

Hot-Wheels-pc-cover

 

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان “بهترین راننده‌ی دنیا” با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

admin بازدید : 837 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

pes14-pc-cover

 

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

 

admin بازدید : 817 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Fifa 14 PC-DEMO

Fifa-14-pc-cover-small

 

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: “هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم.” در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

 

admin بازدید : 2197 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Mortal-Kombat-KE-Cover

 

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

 

admin بازدید : 647 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی استراتژیکی Total War ROME II برای کامپیوتر

دانلود بازی زیبای Total War ROME II برای PC

همراه با کرک معتبر و تست شده Reloaded

تاریخ انتشار : ۰۹/۲۰۱۳

پلتفرم : PC

نسخه : reloaded

سبک : استارتژیکی ، تاریخی

زبان : انگلیسی

سازنده : SEGA

ناشر : SEGA

قابلیت آنلاین : دارد

درجه بندی سنی : ۱۶

بلاخره پس از انتظار های بسیار بازی پر طرفدار و محبوب Total War ROME 2 انتشار یافت . این بازی اشتراتژیکی که میتوان آن را یکی از موفقترین بازی ها در این سبک در طول تاریخ دانست . در این بازی ماجرا به دوران روم باستان بر می گردد و شما به عنوان یکی از پادشاهان ، سزار ها ، فرماندهان و … به ایفای نقش می پردازید . گرافیک این بازی را می تواند نقطه قوت آن دانست به طوری که این بازی را به یکی از بهترین بازی ها در قسمت گرافیک در بین بازی های استراتژیکی تبدیل کرده است . گیم پلی بازی نیز بسیار عالی کار شده و دارای پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبلی است . در این بازی شما قادر هستید تا با ارتش خود به صورت real-time در مبارزات شرکت کنید و خود مستقیما ارتش خود را رهبری کنید . در این بازی ۳ خانواده قرار دارد که هر کدام دارای گیم پلی متفاوت و بیش از ۱۰۰ سرباز مختلف و خاص خود هستند که موجب می شود هیچگاه این بازی کهنه و خسته کننده نشود . امیدواریم از این بازی زیبا و محبوب نهایت لذت را ببرید .

admin بازدید : 717 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Angry Birds Rio که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است ، در این نسخه شاهد اضافه شدن Rio همان طوطی گران قیمت و کم یابی می باشیم که انمیشن آن چندی پیش نیز منتشر شد ، بازی پرندگان عصبانی تا به حال رکوردهای خارق العاده ای برجای گذاشته و نسخه های مختلفی برای انواع پلتفروم ها نیز منتشر شده که شما می توانید نسخه جدید این بازی یعنی Rio را در کامپیوتر خود بازی کنید.

 

admin بازدید : 616 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

NASCAR-the-game-2013-pc-cover-small

 

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

admin بازدید : 690 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Farm-Frenzy-4

 

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

admin بازدید : 835 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Tekken-3

 

 

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید. ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد. اما اینبار تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع خواهد شد و برای ایجاد نسخه ای کامل، پر هیجان و بدون نقص بکار گرفته میشود. بیشتر هدف کمپانی Namco ارایه نسخه ای همانند نسخه سوم بازی می باشد تا مجددا در قلب بازیکنان غیرتی تکن جای گیرد.

admin بازدید : 602 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

Ninja-Guy

 

بازی Ninja Guy یک  بازی کم حجم و اکشن جدید سال ۲۰۱۳ می باشد که بدلیل محبوبیت فوق العاده ای نسخه ی اندرویدی بازی ، تولید کنندگان به فکر ساخت نسخه ی کامپیوتری آن افتاده ند. بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحمانه ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که باعث سرگرم کننده تر شدن بازی می شوند .

داستان بازی Ninja Guy  از آنجا شروع می شود که شما برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی و قدرتمند ، باید یک غول Minotaur را شکست بدهید و برای این کار آماده می شوید ، پس از عبور از غول بازی ، و گرفتن نشان نینجا ، باید دشمنان بسیاری رو برو و آن ها را از پای در بیاورید .

در بعضی مواقع باید همزمان با بیش از ۲۵ دشمن مبارزه کنید و بر آنها پیروز شوید ! پس خود را برای یک نبرد جانانه آماده کنید . بازی گرافیک ۳ بعدی و زیبای دارد و شخصیت های بامزه بازی Ninja Guy نیز از نقاط قوت بازی به حساب می آیند . اگر به دنبال یک بازی اکشن و با حجم کم هستید ، فرصت دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و از ، از دست ندهید .

admin بازدید : 667 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Ford-Racing-2

 

Ford Racing 2 دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیلرانی ماشین های شرکت فورد است. این بازی جذاب که از گرافیک مناسبی هم بهره می برد تمامی مراحل را در پیست های پر پیچ و خم امکان پذیر ساخته اما جذابیت بازی آنقدر بالا هست که کاربر را ساعت ها پای رایانه نگه دارد. وجود آخرین مدل ها شرکت Ford به جذابیت این بازی می افزاید ، وجود ده ها مدل ماشین با طرح ها و رنگ های مختلف به همراه خصوصیات مختلف و مربوط به خود که کاربر حق دارد هریک از آن ها را که می پسندد انتخاب کند.
Game Play فوق العاده مناسب بازی در کنار موزیک هایی که کاملا با حرکات و صحنه ها هماهنگ شده اند بازی Ford Racing را به یکی از موفق ترین بازی های تولید شده در زمینه بازی های اتومبیلرانی تبدیل کرده است. وجود جاده های مختلف کمک زیادی می کند که تا کاربران بتوانند علاوه بر سرعت بالا دقت بالایی هم داشته باشند. انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره امکان پذیر است و به همین دلیل می توان جذابیتی دو چندان را تجربه کرد. عدم نیاز به سخت افزار های آن چنانی باعث خواهد شد تا هرکاربری بتواند با حتی یک سیستم سخت افزاری معمولی هم اقدام به دریافت و نصب و اجرای کامل این بازی نماید. ۳۴ مرحله با قابلیت بازکردن قفل جاده ها و همچنین ماشین ها در انتظار کاربرانی است که این بازی جذاب را دریافت می کنند.

 

admin بازدید : 785 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت نئو پاتوق دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 2066 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست بازی جدید Police Force 2 را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. در این بازی شما نقش یک پلیس را دارید که باید برای حفظ قوانین و نظم و امنیت جامعه تمام تلاش خود را بکنید.شما در این بازی ماموریت های زیادی بر عهده دارید از جمله حضور در تصادفات رانددگی ، آدم ربایی ، دزدی و هنجارهای اجتماعی. شما در این بازی با در اختیار داشتن بی سیم ، اسلحه ، دستبند و .. باید به انجام وظایف خود بپردازید. در این نسخه از بازی شما یک دفتر کار مناسب خواهید داشت و همچنین برای تکمیل پرونده هایتان میتوانید با پزشکی قانونی در ارتباط باشید.

admin بازدید : 681 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت نئ.پاتوق دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 1,014
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 42,709
  • بازدید سال : 221,520
  • بازدید کلی : 3,190,325
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر