loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1077 جمعه 03 شهریور 1396 نظرات (1)

آموزش ساخت ربات تلگرام

کاربران زیادی علاقمند به ساخت ربات برای تلگرام هستند و دوست دارند یک ربات با امکانات خوب بسازند.

اما متاسفانه اول باید مواد لازم جهت ساخت ربات رو داشت!!!

مواد لازم: ۱- داشتن دانش کافی جهت برنامه نویسی  ۲- داشتن سرور قوی برای میزبانی از ربات

(پس اگر مواد لازم را ندارید سراغ این کار نروید!)

admin بازدید : 656 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

سبزه عید هفت سین چقدر آب برای رشد نیاز دارد ؟

 

سبزه عید هفت سین چقدر آب برای رشد نیاز دارد ؟

گندمی که هر ساله ایرانی ها بنا به آداب و سنن تاریخی شان به سبزه هفت سین تبدیل می کنند حدود 7400 تن وزن و بیش از 9.6 میلیارد تومان ارزش مالی دارد.

admin بازدید : 1509 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

روش های خارج شدن سریع از ریپورت در تلگرام (روش جدید)

 

روش های خارج شدن سریع از ریپورت در تلگرام (روش جدید)

از نظر شرکت تلگرام، "ناشناس" یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

admin بازدید : 629 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

 آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم در ایرانسل و همراه اول

 

آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم

آموزش غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی مزاحم

شاید خیلی از شما دوستان قصد لغو پیام های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل رو داشته باشید. من در این پست نحوه غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل رو توضیح میدم براتون.

admin بازدید : 847 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود سوالات و پاسخ کنکور سراسری سال ۹۳ رشته ریاضی

دانلود کلید سوالات کنکور سراسری سال ۱۳۹۳ رشته ریاضی

admin بازدید : 2217 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از اهداف ایران دوتا2، آموزش بازی دوتا2 به زبان فارسی است. این هدف بلندمدت به آسانی به دست نمی آید و بسیار زمان گیر است. اما تصمیم گرفتیم آموزش این بازی را با آموزش نصب دوتا2 در استیم آغاز کنیم تا تمام کسانی که علاقه دارند به جامعه دوتا2 بپیوندند، قدم اول را آسان تر بردارند.

admin بازدید : 2176 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (2)

 

سوالی که خیلی از دوستان از ما می پرسند این است که آیا برای نصب دوتا 2 حتما باید آن را از طریق استیم دانلود کنیم؟ و آیا می‌توانیم آن را از دوستمان بگیریم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما برای بازی دوتا 2 حتما باید استیم را نصب کرده باشید، اما خبر خوش این که لازم نیست حتما کل بازی دوتا 2 را دانلود کنید. با توجه به حجم بالای بازی (حدود 9 گیگابایت) و با اینترنت‌های نامناسب و به خصوص با حجم محدود، این کار برای خیلی از دوستان مقدور نمی‌باشد. بنابراین ما در اینجا راهی را آموزش می‌دهیم که بتوانید خیلی راحت دوتا 2 را از روی یک کامپیوتر دیگر کپی و نصب کنید.

admin بازدید : 811 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام من امروزتو این پست می خوام بازی آنلاین کانتر رو آموزش بدم می دونم که خیلی ها از راه های مختلف خواستند که این بازی جذاب رو به صورت آنلاین امتحان کنند ولی موفق نشدند حالا من به شما به صورت گام گام آموزش خواهم داد تا شما نیز از این بازی نهایت استفاده رو ببرید

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 822 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم های آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

Ronnie.Coleman.Bodybuilding_01

 

همه کسانی که در زمینه بدن سازی و پرورش اندام کار میکنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن (Ronnie Coleman) را میشناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است.

 

به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی میکنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.

admin بازدید : 622 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

چرا خمیازه سرایت میکند؟

838yawning2

کسانی که در پاسخ به خمیازه دیگران، بیشتر واکنش نشان می­دهند، آنهایی هستند که از حس همدلی بیشتری بهره­ مندند.
تحقیقات جدید نشان داده­اند که خمیازه کشیدن، چیزهایی بیشتر از خستگی فرد را نمایان می­کند و اصلی‌ترین دلیل مسری بودن خمیازه می­تواند بیشتر نشانه درجه بالایی از همدلی با گروه باشد.
admin بازدید : 543 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

 

آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا Getting Started with Java

admin بازدید : 956 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فلش به دیسک راه انداز( نصب) ویندوز

امروز این پست جدید وب سایت دنا دانلود را اختصاص دادیم به آموزش تبدیل فلش به درایو راه انداز ویندوز  که البته همراه با نرم افزار مربوطه نیز می باشد . شاید در ابتدا فکر کنید که با کار سختی روبرو هستید ولی با کمی دقت و تامل خواهید دانست که یکی از آسان ترین و جالب ترین آموزش ها در زمینه ویندوز می باشد . بعد از فرا گیری این آموزش شما قادر خواهید بود تا ویندوز های مختلف مانند XP,ویندز 8 /7 و… را از روی فلش درایو و بدون استفاده از دیسک راه اندازی و نصب نمایید  . از مزایای مهم این روش سرعت بالای نصب می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,279
  • بازدید ماه : 42,521
  • بازدید سال : 221,332
  • بازدید کلی : 3,190,137
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر