loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 586 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود تقویم رسمی 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395

دانلود تقویم سال 95 برای android

تقویم 95 , تقویم سال 95 , دانلود تقویم سال 95 , لحظه تحویل سال 95

 

سال 1395 دارای ویژگی های خاصی هست که در ادامه توضیحات بیشتر را بخوانید

admin بازدید : 427 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار عکسبرداری از نمایشگر سیستم HyperSnap 8.06.04

HyperSnap  نام یکی دیگر از نرم افزار های حرفه ای عکسبرداری از محیط ویندوز می باشد. به آسانی تمام با این نرم افزار قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم ضبط تصاویر آن آموزش ها دلخواه خود را ساخته به به اشتراک عموم قرار دهید. این نرم افزار ابزار های مختلف را دارا می باشد که از جمله انها میتوان به عکسبرداری از تن های غیر قابل کپی اشاره کرد. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به سفارشی کردن منو ها ، باز کردن تصاویر موجود در هارد ، عکسبرداری از مکان های دلخواه نمایشگر ، اشتراک گذاری تصاویر، استفاده از FTP ها ، قابلیت ویرایش تصاویر و رنگ بندی آنها و … اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب  دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 630 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد آزمون گزینه ای Visual CertExam Suite 3.4.2

Visual CertExam Suite یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ایجاد آزمون های چند گزینه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا آمزمون ها چند گزینه ای خود را طراحی کرده و بصورت انلاین آزون بگیرند. این نرم افزار به دو صورت Designer و Manager می باشد. Visual CertExam Designer به شما اجازه طراحی ، ایجاد و ویرایش امتحانات عملی بصورت حرفه ای را می دهد و Visual CertExam Manager برای مدیریت و سازماندهی امتحانات می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون داشتن دغدغه برای گرفتن امتحانات قادر خواهدی بود سوالات خود را طراحی کرده و بصورت آزمون الکترونیکی در یک محیط شبیه سازی شده بصورت واقعی امتحانات خود را برگزار نمائید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایتدریافت نمایید.

admin بازدید : 1156 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار فعال و غیرفعال کردن تماشاگران در استادیوم

 

نرم افزار فعال و غیرفعال کردن تماشاگران در استادیوم

حجم : 12 کیلوبات

نوع بازی : PES 2015

سازنده : sxsxsx


آموزش استفاده :

بر روی فایل pes15_crowd دوبار کلیک نمایید و مسیر فایل dt30.cpk را به برنامه میدهید و با توجه به نیاز خود تماشاگران فعال و یا غیرفعال کنید

admin بازدید : 1035 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

Garena بدون شک مشهورترین و بی نظیر ترین ابزار موجود برای بازی های مولتی و آنلاین است که از معروف ترین آنها میتوان کانتر و وارکرافت را نام برد.Garena یکی از بزرگترین مکان های اجتماع بازیکنان است. شما پس از نصب این برنامه میبایست یم حساب کاربری گارنا ایجاد کرده و پس از انتخاب گیم به یکی از روم های موجود وارد شوید و از آنجا بازی را انتخاب کرده و سپس در یکی از یرورهای موجود بازی کنید. وجود روم های مختلف برای هر کشور و منطقه یکی از نکات قابل توجه بازی است که در پینگ شما تاثیر بسزایی دارد. پیشنهاد میکنیم این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید.

admin بازدید : 987 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (1)

حتما برای شما این اتفاق افتاده است که هنگام بعضی بازی های آنلاین یا اجرای فایل های فلش در فضای اینترنت و … با پیغام نصب پلاگین Shock wave Player رو به رو شوید. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 200 میلیون کاربر و برای اجرای فایل ها و کیلیپ های فلش به کار می رود.
نصب چنین پلاگینی از طریق مرورگر هم زمان زیادی طول می کشد و هم اینکه در بعضی موارد موفقیت آمیز نیست. در ضمن بعد از نصب ویندوز باید دوباره نصب شود.
ولی با دانلود فایل نصب این برنامه از سافت گذر می توانید از آن برای نصب در ویندوز و اضافه کردن این پلاگین به مروگرهای خود استفاده کنید.

admin بازدید : 739 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود Line برای کامپیوتر Line for Pc

|نسخه جدید نرم افزار لاین جایگزین نسخه قدیمی شد

LINE یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! مسنجر لاین مسنجری برای تمام پلتفرم های کامپیوتر، تبلت و تلفن های هوشمند است که نسخه کامپیوتری آن برای دانلود قرار داده شده است.

admin بازدید : 5530 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود HP USB Disk Storage Format Tool v2.2.3 – نرم افزار فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از آن ها

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVhOWA9TMKaCA3iry4VYjDozw8NTouw66j6rLMZZc5s8mFhEZz_Q

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که با مشکل کاهش حجم فلش مموری خود مواجه شده باشد، که این مشکل می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از نرم افزار های مختلف(hddreg) و سایر نرم افزارهایی که با بوت سر و کار دارند می توانند علت این پیش آمد باشند. این مشکل زمانی رخ می دهد که ویروس یا نرم افزار مورد نظر، فلش شما را به دو قسمت تقسیم کند. یک سکتور بوت یا راه انداز و یک سکتور ثانویه که به همین علت شما فقط سکتور راه انداز را مشاهده می کنید و سکتور(بخش) ثانویه به علت فرمت نشدن مورد استفاده قرار نمی گیرد، که در بسیاری از این موارد با فرمت کردن فلش توسط سیستم هم مشکل حل نشده و شما فکر می کنید که فلش شما سوخته است.
HP USB Disk Storage Format Tool نام نرم افزار رایگان و کم حجمی است که می توانید با استفاده از آن مشکل کاهش حجم فلش خود را برطرف کنید. این نرم افزار ابزاری برای فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها می باشد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده است.

admin بازدید : 636 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Whos-On-My-WiFi

 

Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. مودم های wireless و wi-fi گسترش فراوانی یافته اند و اگر شما نیز از این مودم ها برای اتصال به اینترنت استفاده می نمایید میتوانید از نرم افزار Whos On My WiFi نیز بهره مناسب را ببرید. باتوجه به امکان هک شدن این مودم ها و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی دیگران از اینترنت و مودم کاربر ، استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی پیشنهاد می شود. نرم افزار Whos On My WiFi قابلیت این را دارد تا اطلاعات کاملی از سیستم های متصل به مودم وای-فای کاربر را به نمایش بگذارد. نرم افزار با اسکن لحظه ای شبکه ، به کاربر نمایش میدهد چه سیستم های مودم متصل هستند و در حال استفاده می باشند. نمایش mac address سیستم های متصل در کنار تاریخ و زمان و مدت اتصال و همچنین آرشیو نمودن اطلاعات از جمله قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد. همچنین نرم افزار میتواند افراد غیرقانونی متصل را قطع نمودن یا بلاک نماید تا از اتصال مجدد آنها جلوگیری به عمل آید.

 

 

 

admin بازدید : 563 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Babylon

 

 

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

admin بازدید : 575 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

TuneUp-Utilities

 

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

admin بازدید : 547 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه ساز ویندوز WinUtilities Pro 10.65

دانلود نرم افزار بهینه ساز ویندوز

winutilities-pro

احتمالا برای شما هم پیش آماده است تا بعد از مدتی که از نصب ویندوزتان می گذرد شاهد افت شدیدی در سیستم باشید از همین رو نرم افزاری که هم اکنون قصد معرفی و ارائه آن را به شما کاربران محترم داریم قادر است تا این مشکل را برای شما به راحتی و در سریعترین زمان ممکن برطرف سازد. در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار WinUtilities Pro برایتان آماده کرده ایم. WinUtilities Pro نرم افزار قدرتمند در زمینه بهینه سازی سیستم می باشد. با این نرم افزار می توان با بهینه سازی و تعمیر قسمت های مختلف سیستم سرعت و کارایی آن را افزایش دهید. این نرم افزار با ابزار هایی که در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت رجیستری رفته و فایل های بیهوده که باعث کندی سیستم می شوند را حذف کنید همچنین از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به جدا سازی فایل ها ، بهینه سازی حافظه ، محافظت از فایل ها ، حذف فایل های تکراری و کپی شده ، مدیریت استارت آپ و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از  دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

admin بازدید : 1437 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساکسیفون Zero G Sax Supreme 2

Zero-G Sax Supreme 2

نرم افزار ساکسیفون

Zero-G Sax Supreme 2 نام یکی از قدرتمندترین پلاگینهای شبیه سازی ساکسیفون سوپرانو است که تاکنون وارد موسیقی الکترونیک شده است . با استفاده از این پلاگین که در نرم افزار KONTAKT اجرا میشود و از صدای طبیعی ساکسیفون برای ضبط و شبیه سازی آن استفاده شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است , میتوانید به راحتی از صدای ساکسیفون طبیعی در تنظیمهای مختلف خود استفاده نمایید . برای طبیعی تر کردن صدای ساکسیفون شما حتی میتوانید صدای نویز ایجاد شده توسط کلیدهای ساکسیفون را تنظیم کنید تا صدای واقعی تری در اهنگ خود داشته باشید .

admin بازدید : 534 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مبدل ویدئو Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0

Wondershare Video Converter Ultimate

نرم افزار مبدل ویدئو

Wondershare نام یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه تولید نرم افزارهای ماتلی مدیاست که چندی پیش نسخه جدید نرم افزار این شرکت با نام Wondershare Video Converter Ultimate روانه بازار شد که یک نرم افزار کارآمد در زمینه تبدیل و رایت فرمتهای ویدئویی مختلف است . با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید از دی وی دی های صوتی و تصویری کپی تهیه نمایید و آنها را به فرمتهای قبل پخش دردستگاه های مختلف تبدیل کنید و یا فایل ایمیج برای رایت مجدد آن بر روی کامپیوتر ذخیره نمایید .

admin بازدید : 706 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت وبکم webcamXP PRO 5.6.1.2

webcamXP PRO

دانلود نرم افزار مدیریت وبکم

webcamXP PRO نام یکی از نرم افزارهای کم حجم و کارآمد در زمینه وبکم است که این اجازه را به شما میدهد وبکم خود را از همه جهات مدیریت نمایید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید بیش از ۱۰ تصویر مختلف را از روی کامپیوتر خود توسط وبکم برای دوستانتان ارسال نمایید و با ساخت گالری عکس و ایجاد توضیحات بر روی آن , فایلهای مورد علاقتان را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید . از دیگر ویژگیهای این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از اکثر مدلهای وبکم و پشتیبانی از فرمتهای عکس و تصویر مختلف اشاره کرد .

admin بازدید : 550 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت 4Videosoft Blu ray Converter 7.0.38

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت

۴Videosoft-Blu-ray-Converter

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار ۴Videosoft Blu-ray Converter برایتان آماده کرده ایم. ۴Videosoft Blu-ray Converter عنوان دیگری از سری نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت می باشد اما اینبار با امکاناتی کامل و پشتیبانی از اکثر فرمت ها. توسط این برنامه می توانید به راحتی فایل های Blu-ray را به فرمت های رایج نظیر : DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, H.264/MPEG-4 AVC, TS و… تبدیل کنید. همچنین با این برنامه قادر خواهید بود قفل هایی که بر روی دیسک بلوری اعمال شده را حذف کرده و به تبدیل و کپی آن بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از  به صورت رایگان دریافت نمایید.

admin بازدید : 520 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار حذف فایلهای اضافی AdwCleaner 3.002

AdwCleaner

| نسخه قابل حمل |

امروز یکی از جدیدترین نرم افزارها در زمینه بهینه سازی ویندوز و حذف فایلهای اضافی از آن را برای دانلود آماده کرده ایم که AdwCleaner نام دارد و چندی پیش جدیدترین نسخه قابل حمل آن عرضه شده است . با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایلهای اضافی و تبلیغاتی و تولبارهای مختلفی که بوسیله نرم افزارهای مختلف بر روی ویندوز به طور ناخواسته نصب میشوند را حذف کنید و از کندی مربوط به این نرم افزارها خلاص شوید . از ویژگیهای نرم افزار AdwCleaner این است که میتواند با یک اسکن کامل همه فایلهای اضفی را حذف کنید و یک گزارش کامل از عملهای انجام شده بر روی سیستم عامل ارائه کند

admin بازدید : 615 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین Youtube Downloader HD 2.9.8.17

دانلود نرم افزار دانلود ویدئو های وبسایت یوتیوب

Youtube Downloader HD

احتمالا برای شما هم پیش آماده است که بخواهید ویدیویی را از معروف ترین سایت اشتراگ گذاری (YouTube) دانلود کنید اما سایت اجازه دانلود ویدیو را نمی دهد از همین رو نرم افزاری که هم اکنون قصد معرفی و ارائه آن را به شما کاربران محترم داریم قادر است تا این مشکل را برای شما به راحتی و در سریعترین زمان ممکن برطرف سازد. در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار YouTube Downloader HD برایتان آماده کرده ایم. YouTube Downloader HD نرم افزاری قدرتمند در زمینه دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت HD می باشد. با این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی فایل هایی که با کیفیت ۷۲۰ و۱۰۸۰ در سایت یوتوب قرار دارد به راحتی دانلود کرده و در سیستم خود مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از ود به صورت رایگان دریافت نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما علاقه مندان قرار گرفته باشد.

admin بازدید : 569 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار روش صحیح تایپ کردن Rapid Typing Tutor 4.9.7

دانلود نرم افزار کاربردی آموزش تایپ صحیح

Rapid Typing Tutor

در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار Rapid Typing Tutor برایتان آماده کرده ایم. Rapid Typing Tutor برنامه آموزشی و قدرتمند در زمینه تایپ کردن صحیح می باشد. توسط این نرم افزار می توانید روش صحیح تایپ کردن را آموزش ببینید. این نرم افزار با شبیه سازی یک کیبورد مجازی این امکان می دهد تا بتوانید با تمرین بسیار و حوصله سرعت کارکرد بر روی کیبورد سیستم را بالا برده و با تایپ مداوم دو دست خود را عادت می دهید. این نرم افزار بسیار ساده طراحی گشته و حتی یک کاربر عادی قادر است تمام کاربرد های آن را با چندین بار کار کردن دریابد. از دیگر ویژگی این نرم افزار می توان به تست های کاربردی اشاره کرد همچنین این نرم افزار به صورت تصویری با تمرین های خاص می تواند سرعت دست شما را افزایش دهد و بعد از پایان تمرین با تست های کاربردی سرعت تایپ خود را محک بزنید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار از  نمایید.

admin بازدید : 720 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Quran-3D

 

هدیه فوق العاده برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. قرآن، کتاب آسمانی ما مسلمانان نباید به دلیل  مشغله کاری  هر روز از ما دورتر شود، به همین دلیل قصد داریم این نشانه حضرت باری تعالی را به صورت کاملا سه بعدی و به شکلی بسیار زیبا و متفاوت که قابل اجرا در رایانه است را برای دانلود در سایت قرار دهیم. این نرم افزار که حتی نیازی به نصب هم ندارد و به راحتی اجرا می شود ، رحل قرآنی را در محیط کاربری خود دارد که به سادگی می توان صفحات را مانند یک کتاب معمولی عوض نموده و حتی قرآن را جلو یا عقب برد و یا به جهات مختلف چرخاند. استفاده از این نرم افزار بسیارساده بوده و مطمئنا هرکس می تواند به راحتی از آن بهره ببرد.
صفحات این قرآن مجازی، به مانند یک قرآن واقعی تذهیب شده است و لذت درک آیات قرآن را برای هرکس می تواند به همراه داشته باشد. کیفیت نمایش آیات و تصاویر فوق العاده مناسب و کاملا طبیعی می باشد.

admin بازدید : 618 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

تبدیل فرمت های صوتی و تصویری امری است که هیچ گاه نمی توان از کنار آن عبور کرد چراکه کمتر سیستم پلیری پیدا می شود که بتواند تمام فرمت ها را پشتیبانی کند ؛ اصلا این طور بگوئیم که هیچ پلیری نیست که بتواند تمام فرمت های رایج را پشتیبانی کند و حتی قدرتمندترین پلیرها هم برای مثال نمی توانند فرمت MKV را پشتیبانی کنند. بسیاری از فرمت های دیگر هم هستند که ویدئو پلیرهای خانگی قابلیت پشتیبانی از آن ها را ندارند در اینجاست که تنها چاره ی کار تبدیل فرمت ها به یکدیگر است. ساخت دی وی دی فیلم یا VCD هم گزینه مناسبی که بازهم همان تبدیل فرمت ها در این نوع تبدیل انجام می پذیرد.
Video Convert Premier نرم افزاریست که تمامی امکانات لازم برای تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و همچنین ساخت انواع فیلم های دی وی دی و VCD را فراهم نموده است. این نرم افزار قدرتمند تقریبا از تمامی فرمت های رایج پشتیانی کرده و قابل تبدیل آن ها را به فرمت دلخواه می دهد ؛ واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده از نرم افزار و همچنین سرعت بالا که نقش مهمی در انتخاب کاربران دارد از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است.
سازگاری و هماهنگی با اکثر سیستم های چند رسانه ای قابل حمل و پشتیبانی از فرمت های تعریف شده در آن ها از جمله قابلیت هایی است که امروزه با زیاد شدن استفاده از این پلیرها بسیار مورد نیاز می شود. قابلیت تغییر در کیفیت و اندازه تصاویر و همچنین کیفیت صوتی برای بدست آوردن حجم دلخواه هم خصوصیت دیگر Video Convert Premier است. نسخه دهم این نرم افزار می تواند برای تمامی کاربران مفید واقع شود پس پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را هم تجربه کنید.

http://uploadtak.com/images/i786_VideoConvertPremier.jpg

admin بازدید : 987 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر

با حجم خیلی کم

 

نرم افزار قرآن کریم در رمضان ماه میهمانی خدا که نزدیک هم هست و اکثر مردم ایران در این ماه بیش از دیگر ماه ها به تلاوت و خواندن قرآن می پردازند ، کاربردی تر از قبل می باشد . امروزه نرم افزار های طراحی و ساخته شده اند که با کمک آن ها می توانید آیات قرآنی را به صورتی صحیح تلاوت کنید و همچنین به ترجمه ی آن ها گوش فرا دهید . نرم افزار قرآن کریم Zekr یکی از قدرتمندترین نرم افزار های قرآنی می باشد که قابلیت قرائت قرآن را نیز دارد .

نرم افزار قرآن کریم آیات قرآنی را با صوتی فوق العاده زیبا قرائت می کند و آن ها را به صورت صحیح ترجمه می کند . اگر شما به زبان فارسی تسلط کافی نداشته باشید در کار با نرم افزار قرآن کریم مشکلی نخواهید داشت چرا که این نرم افزار بین المللی ، علاوه بر زبان فارسی از زبان های مختلف دیگری نیز پشتیبانی می کند . همچنین نرم افزار قرآن کریم این امکان را به شما می دهد تا در ذکر ها و آیات جستجو کرده و آن ها را نشانه گذاری کنید . با نزدیک شدن به ماه پر خیر و برکت رمضان ، ماه آسمانی خدا ، به شما عزیزان نیز پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار قرآن کریم Zekr به همراه قرائت صوتی برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

 

admin بازدید : 984 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

USB Disk Security 6.4.0.1 – نرم افزار های نوآورانه فراهم می کند که ۱۰۰ محافظت در برابر هر گونه برنامه های مخرب در تلاش برای حمله از طریق رسانه های  (درایوهای یواس بی فلش، کارت های حافظه، درایوهای سخت خارجی و رسانه های ذخیره سازی دیگر متصل از طریق پورت USB) است. این برنامه آسان برای استفاده است، و نه خواستار از منابع سیستم و به عنوان “مجموعه و فراموش” طبقه بندی شده است. این برنامه به طور کامل با نرم افزار آنتی ویروس را قادر می سازد که به شما ارائه بزرگترین حفاظت در هنگام استفاده از آنها را با هم سازگار است.با استفاده از USB Disk Security 6.4.0.1 دیگر به راحتی میتوانید تمام اطلاعات را از طریق یو اس بی رد و بدل کنید بدون اینکه نگران ویروس ها و مخرب ها باشید.

admin بازدید : 956 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل فلش به دیسک راه انداز( نصب) ویندوز

امروز این پست جدید وب سایت دنا دانلود را اختصاص دادیم به آموزش تبدیل فلش به درایو راه انداز ویندوز  که البته همراه با نرم افزار مربوطه نیز می باشد . شاید در ابتدا فکر کنید که با کار سختی روبرو هستید ولی با کمی دقت و تامل خواهید دانست که یکی از آسان ترین و جالب ترین آموزش ها در زمینه ویندوز می باشد . بعد از فرا گیری این آموزش شما قادر خواهید بود تا ویندوز های مختلف مانند XP,ویندز 8 /7 و… را از روی فلش درایو و بدون استفاده از دیسک راه اندازی و نصب نمایید  . از مزایای مهم این روش سرعت بالای نصب می باشد.

admin بازدید : 1707 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

حتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزارها است.

admin بازدید : 731 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Nvidia PhysX این نرم افزار جهت اجرای بهتر بازی های رایانه ای می باشد.این برنامه توسط شرکت بزرگ nVIDIA ساخته و عرضه شده که مخصوصا مکملی به منظور اجرای بهینه ی بازی هاست.نرم افزار های مشابهی وجود دارند که همین کاربرد را دارند مثل DirectX که بسیار پرکاربرد می باشند.این برنامه جهت حل خطای physxloader.dll می باشد و این خطا برخی مواقع قبل از اجرای بازی ها ظاهر می شود که شما می توانید با نصب این برنامه به راحتی این مشکل را برطرف نمایید.همچنین این نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی سازگاری کامل دارد.

admin بازدید : 681 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به 43000 واژه دارد !

دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

admin بازدید : 633 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها

مستر دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت پسوردها در اینترنت

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری در زمینه یادآوری کلمات عبور در سایت های مختلف می باشد. این نرم افزار این قابلیت را دارا می باشد تا کلمه های عبور مختلف را در هنگامی که برای لوگین کردن به سایتی استفاده می کنید، ذخیره کند و برای دفعات بعدی به صورت اتوماتیک آنها را در کادر مربوطه وارد کند. علاوه بر ذخیره کردن رمزهای عبور، این نرم افزار همچنین قابلیت ذخیره کردن اطلاعات فردی شما برای پر کردن فرم های مختلف را دارا می باشد تا بتوانید فرمها را در زمان کمتری تکمیل کنید. همچنین AI RoboForm Enterprise این قابلیت را به شما می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده نسخه بکاپ تهیه کنید تا در مواقع لازم دوباره بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

admin بازدید : 635 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

فتوشاپ نرم افزاری معروف و پر طرفدار از شرکت Adobe می باشد. در این پست برای شما نسخه نهایی نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. این نسخه از نرم افزار قابلیت کلود سرور را در خود دارد که شما به راحتی می توانید عکسها و پروژ های خود را با ذخیره در فضای ابری روی چندید کامپیوتر داشته باشید. شعار این نرم افزار آزادی ، سرعت و دقت برای ایجاد تصاویر فوق العاده میباشد. در این نسخه ویژ گی های جدید به خوبی خود نمایی می کند، که شامل ابزار حرفه ای شارپ نمودن تصاویر نیز میباشد.شما میتوانید تصاویر خود را به راحتی در Behance به اشتراک بگذارید و از هزاران بازخورد از سراسر جهان در مورد آن با خبر شوید.

admin بازدید : 923 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپرهای زیبا مربوط به موضوعات هر تم با کیفیت بالا و سازگار با رزولوشن های مختلف توسط دانلودها جمع آوری شده اند. این تم ها با نصبی آسان و تنها با دوبار کلیک بر روی آنها قابل نصب هستند. باتوجه به استاندارد بودن تم ها هیچ مشکلی در تعویض و تغییر آنها وجود نخواهد شد. هر تم دارای تعداد زیادی والپیپر مرتبط با موضوع تم خواهد بود. در ادامه مطلب نام ۱۸ تم آورده شده است.

 

18 theme مجموعه 18 تم ویندوز 7 به همراه والپیپر

admin بازدید : 1567 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (1)

XUS Launcher  -  این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 18386 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)

آیا تا کنون برای تان این مشکل پیش آمده است تا خواسته باشید فلش دیسک خود را فرمت کنید و هر دلیلی نتوانسته باشید؟ این مشکل به دلیل های مختلف پیش آید، و برای راه حل مشکل فرمت نشدن فلش دیسک راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن موارد استفاده از نرم افزار USB Format میباشد.

USB Format نام یکی از نرم افزارهای کاربردی کوچک ولی در عین حال بسیار کمک کننده میباشد؛ اگر Flash Disk دارید که نظر به مشکلاتی که پیش آمده از ویندوز نمیتوانید فرمت کنید، USB Disk Storage Format میتواند برایتان کمک کننده خوبی در این زمینه واقع شود و مشکلتان را حل کند. این نرم افزار محیط ساده داشته و استفاده آن بسیار ساده است، فقط کافیست فلش دیسک تان را از لیست انتخاب کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت Quick Format (فرمت سریع) و Enable Compression (فعال سازی فشرده ساز) استفاده کنید، با گذاشتن تیک این ۲ گزینه را فعال کنید و روی Start کلیک کنید. این نرم افزار کاربردی حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت بوده و نصب نمیشود و به صورت قابل حمل اجراء میگردد.

admin بازدید : 951 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

admin بازدید : 1685 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Longman Dictionary of Contemporary English 5th Edition پنجمین ویرایش از فرهنگ لغت معروف انگلیسی به انگلیسی لانگمن می باشد که بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند, بی شک می تواند گفت که این فرهنگ لغت یکی از کاملترین فرهنگ لغت های انگلیسی به انگلیسی می باشد.

این فرهنگ لغت در دوره های آموزش زبان انگلیسی Pearson’s ELT business English Language Teaching مورد استفاده قرار می گیرد.اگر دنبال منبعی برای امتحان تافل و آیتلس میگردید ما به شما این دیکشنری را پیشنهاد میکنیم که بخش های بسیار زیبایی از جمله امتحان های ۴ گزینه ای ، امتحان گرامر از هر بخشی که درس داده شده ، و حتی Photo dictionary نیز در خود جای داده است ، شاید برای این باشد که برترین دیکشنری حال حاضر جهان به شمار میرود در این نرم افزار بیش از ۲۳۰,۰۰۰ کلمه، لغت ، معنی، مثال و … قرار دارد و همچنین بیش از ۱۶۵,۰۰۰ جمله و مثال مختلف به زبان انگلیسی در این برنامه گنجانده شده است. تلفظ بسیار فصیح و زیبا در دو نوع آمریکن و بریتیش محبوبیت این دیکشنری را جند برابر نموده است ، حتماً اگر دنبال موفقیت در زبان انگلیسی هستید این دیکشنری قدرتمند را دانلود کنید.

 

| دانلود رايگان کاملترين و پر طرفدارترين نرم افزار ديکشنري جهان با لینک مستقیم |

| قابلیت نصب بر روی ویندوزهای 32bit و 64bit |

| قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های ویندوز , مکینتاش و لینوکس |

 

admin بازدید : 1479 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود تقویم سال ۲۰۱۳ میلادی

تقویم ۲۰۱۳ میلادی که آماده ی دانلود کرده ایم قابل استفاده در کامپیوتر و موبایل بوده و شامل ۴ نوع نوع تقویم مختلف است.در یکی از این تقویم ها تعطیلات رسمی سال ۲۰۱۳ میلادی نیز مشخص شده است.

فرمت  jpg و png این تقویم ها باعث شده است که تقویم ۲۰۱۳ علاوه بر کامپیوتر و موبایل در اکثر دستگاه های دیجیتال امروز مانند تلویزیون نیز قابل اجرا باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 42,481
  • بازدید سال : 221,292
  • بازدید کلی : 3,190,097
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر