زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 2:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 189
نویسنده پیام
hkermani99
آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت: 10 /12 /1398
جاذبه های گردشگری مشهد
جاذبه های گردشگری مشهد
در تور مشهد آژانس ندا بال آسمان، شما میتوانید در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام، به دیدن جاذبه های گردشگری شهر مشهد نیز بروید تا در سفر مشهد خود، لحظات خاطره انگیز را نیز در ذهن خود ثبت کنید.
در اینجا قصد داریم مسافران تور مشهد ندا بال آسمان را با جاذبه های گردشگری این شهر بیشتر آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید:
یکی از مکان هایی که اکثر مسافران مشهد در سفر خود به آن سر می زنند، پارک های آبی است. پارک های آبی که در مشهد به شما پیشنهاد می شود پارک ساحلی آفتاب و سرزمین موج های آبی مشهد است که دارای استخرهای بزرگ و مکان های بسیار زیبا و هیجان انگیزی می باشد.
اگر شما نیز دوست دارید با صدای بلند فریاد بزنید و در شیرجه های هیجان انگیز در آب داشته باشید از دیدن این مکان ها در مشهد غافل نشوید.
طرقبه مشهد نیز از جمله مکان هایی است که اکثر مسافران تور مشهد ندا بال آسمان آن را تجربه می کنند. فضای سرسبز و جذابی است و غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی دارد. شیشلیک، از جمله انتخاب های معمول بازدیدکنندگان این منطقه است. دیزی نیز از جمله غذاهای معمول محلی طرقبه است. شهر طرقبه در فاصله 30 کیلومتری مشهد واقع شده است.


  1. شاندیز

  2. پارک وکیل آباد

  3. شهر زشک

  4. مجتمع های تفریحی ابرده

  5. بازار رضا مشهد

  6. و …


  7. نیز از جمله مکان های دیدنی مشهد محسوب می شوند. این شهر به قدری دارای جاذبه های زیبا است که اگر بخواهیم آن ها را به طور کامل شرح دهیم، حجم آن در این مطلب عملا نمی گنجد.
شنبه 10 اسفند 1398 - 18:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :