loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 663 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آموزش دفاع شخصی F.I.G.H.T Tactical Fighting Fundamentals Combatives

آموزش دفاع شخصی یا مبارزه ای برای دفاع از حمله ی مهاجمین به تکنیک های رزمی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری انجام می دهد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است. دفاع شخصی انواع مختلفی دارد که عموما به دفاع با سلاح و بدون سلاح تقسیم می شود. مجتمع مبارزه دفاعی سیستم های وارز (IDFS) مفتخر به ارائه مجموعه دی وی دی های آموزشی دفاع شخصی به سبک های مختلف است که در آن تکنیک های چریکی از پایه آمورزش داده می شود. نام انی مجموعه F-I-G-H-T-Tactical-Fighting-Fundamentals-Combatives می باشد که موج جدیدی از روش های مبارزه با دست را به طور گسترده در کشور های مختلف ایجاد کرده است و کشور های ار قدرت دنیا از این تکنیک ها برای نظامیان خود و آموزش پرسنل نظامی استفاده می کنند. الین مجموعه جامعه که شامل سه دی وی دی می باشد همهء آن چیزی که شما برای دفاع شخصی نیاز دارید به شما در سطح حرفه ای آموزش می هد، مبارزات دست به دست ، مقابله با حمله های از پشت سر ، مقابله با حمله ی چاقو و چندین عکس العمل مهم در لحظات حیاتی تنها جزئی از این مجموعه می باشد ، این مجموعهء آموزش تکنیک های دفاع شخصی علاوه بر آموزش تکنیک های فوق، به شما اعتماد به نفس می دهد که بتوانید مهاجم را خنثی کنید، آن هم تنها در چند حرکت و بدون اینکه تفاوتی داشته باشد حمله چگونه آغاز شده، این به شما قدرت فوق العاده ای می دهد.

admin بازدید : 738 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

این مستند  به معرفی و مشخصه های سبک های جدید موسیقی مانند رپ در ایران و انحرافات این سبک ها پرداخت. درادامه نیز با تکیه بر مستندات و پیام های قسمت اول با مصاحبه با خوانندگان رپ زیر زمینی، نظرات آن ها را نیز در مورد شرایط موجود پرسیده و نتیجه گیری های خود را ارائه داد. همچنین در این مستند تلاش شد تا به رابطه گروه های شیطان پرستی و سبک موسیقی رپ بپردازد وتقلید کورکورانه از این گروه ها و سبک های موسیقی که نتیجه ای جز رواج نمادهای آنان در بین جوانان و گسترش ابتذال در جامعه، ندارد؛ را به تصویر بکشد.

admin بازدید : 822 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم های آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

Ronnie.Coleman.Bodybuilding_01

 

همه کسانی که در زمینه بدن سازی و پرورش اندام کار میکنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن (Ronnie Coleman) را میشناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است.

 

به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی میکنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.

admin بازدید : 580 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود ویدئو آموزشی ارائه اسناد و اسلاید با InDesign CS5

Adobe InDesign یکی از ابزار های فوق العاده در زمینه نشر و صفحه آرایی محسوب می شود . نرم افزاری بسیار مفید و بسیار کامل که با دارا بودن امکانات فراوان به عنوان انتخاب اول شرکت های نشر و چاپ تبدیل شده است.
Adobe InDesign با کنار زدن رقبای خود چند سالی هست که در اکثر شرکت ها و چاپخانه ها به عنوان نرم افزاری لازم و حیاتی مورداستفاده قرار می گیرد. اما Adobe InDesign هم مانند دیگر نرم افزار ها قابلیت های خاصی دارد که باعث محبوب شدن آن شده است. انعطاف پذیری این نرم افزار در مقابل کاربران یکی از مهم ترین خصوصیات است. همه می دانیم که در صنعت نشر و صفحه آرایی همیشه متن ها نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند، Adobe InDesign با دارا بودن قابلیتی به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی متون خود را در این نرم افزار تایپ کنند. به راحتی می توان همه چیز را مورد ویرایش قرار داد. متن ها ، عکس ها و خلاصه هر موردی که کاربر بخواهد می تواند مورد ویرایش قرار گیرد.

admin بازدید : 543 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

 

آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا Getting Started with Java

admin بازدید : 599 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

دانلود کلیپ ۵۰ گل برتر فوتبال جهان TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 876
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 42,571
  • بازدید سال : 221,382
  • بازدید کلی : 3,190,187
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر