loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 16717 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (3)

Despicable-Me-2

 

نام انگلیسی : انیمیشن Despicable Me 2

نام فارسی انیمیشن : من نفرت انگیز ۲
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۹۸ دقیقه
حجم : ۷۵۰ مگابایت
کیفیت :   HDCam – ( خوب)
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : به زودی

 

خلاصه داستان انیمیشن Despicable Me 2  : یک سفینه اسرارآمیز با استفاده از یک آهنربای غول آسا یک آزمایشگاه سری در نزدیکی مدار قطب شمال را می رباید. سازمان ضد خلافکاری (AVL) متوجه می شود که این آزمایشگاه یک ترکیب شیمیایی جهش یافته به نام PX-41 داشته که می تواند موجودات زنده را به ماشین های کشنده بیرحمی تبدیل کند. این سازمان از گرو (gru) می خواهد تا اجازه ندهد این ماده شیمیایی به دست افراد خطرناک بیفتد…

بالاخره پس از مدت ها انتظار انیمیشن Despicable Me 2 ( من نفرت انگیز ۲ )  محصول سال ۲۰۱۳ اکران شد ، کارگردان های  این انیمیشن  یعنی Chris Renaud و Pierre Coffin  کار بعدی خود در سری ادامه ی من نفرت ا نگیز را ارائه دادن . البته این کارگردان ها اولین و آخرین کارهایشان نیست ، نکته ای که لازم به ذکر است به احتمال زیاد ، سری من نفرت انگیز ادامه دار خواهد بود ،  در این سری با تفاوت های گوناگونی در شخصیت شماره یک یعنی Gru  ( گرو ) افتاده است ، همان خلافکارخبیث دیگر ، خبیث نیست و در این قسمت خود به روی خوبی رفته و تصمیم میگیرد که خلافکار تازه ای که به شهر رسیده ادب کند . اجازه بدهید بقیه ی ماجرا را بعد از دانلود و تماشا کردن بفهمید ، به قول  ویکی پدیا  خطر لوث شدنش بالا است .

 

البته بودجه ی قابل ملاحظه ای نیز برای این انیمیشن خرج شده به مبلغ ۷۶ میلیون دلار ! به کاربران یاس دانلود توصیه میکنیم انیمیشن Despicable Me 2 را از دست ندهند ، چرا که دنباله ی قسمت قبلی بوده است ، هم اکنون می توانید انیمیشن Despicable Me 2013 را از سایت دانلود روز ، دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

 


دانلود انیمیشن Despicable Me 2   2013   من نفرت انگیز 2 حجم :  ۷۵۰ مگا بایت

دانلود انیمیشن Despicable Me 2   2013   من نفرت انگیز 2  دانلود انیمیشن Despicable Me 2 | لینک کمکی

دانلود انیمیشن Despicable Me 2   2013   من نفرت انگیز 2 رمز :   www.yasdl.com

 

 

 

« نسخه دوبله فارسی »

 

» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» زبان: دوبله فارسی

» حجم تقریبی: ۵۷۹ مگابایت

» رمز فایل: www.minitoons.ir

 

 

من نفرت‌انگیز   Despicable Me (دوبله فارسی + زبان اصلی)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

download Despicable Me 2, انیمیشن, انیمیشن 2013, انیمیشن Despicable Me 2, انیمیشن جدید, دانلود Despicable Me 2, دانلود انيميشن جديد, دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن 2013, دانلود انیمیشن Despicable Me 2, دانلود انیمیشن despicable me 2 720p, دانلود انیمیشن despicable me 2 با زیرنویس فارسی, دانلود انیمیشن Despicable Me 2013, دانلود انیمیشن despicable me 2013 با زیرنویس فارسی, دانلود انیمیشن despicable me 2013 با لینک مستقیم, دانلود انیمیشن جدید, دانلود انیمیشن خنده دار, دانلود انیمیشن طنز, دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 2, دانلود انیمیشن کامل من نفرت انگیز 2, دانلود انیمیشن کمدی, دانلود انیمیشن کوتاه, دانلود با لینک مستقیم Despicable Me 2, دانلود زیرنویس Despicable Me 2, دانلود فیلم Despicable Me 2 با لینک مستقیم, دانلود فیلم Despicable Me 2 با کیفیت Bluray 720p, دانلود فیلم Despicable Me 2 با کیفیت بالا, دانلود فیلم Despicable Me 2 با کیفیت بلوری, دانلود من نفرت انگیز 2, دانلود کارتون, دانلود کارتون 2013, دانلود کارتون کوتاه, دانلود کامل Despicable Me 2, زیرنویس Despicable Me 2, زیرنویس انیمیشن Despicable Me 2, زیرنویس فارسی Despicable Me 2, زیرنویس من نفرت ان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1392/05/28 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

لینک خرابه!

این نظر توسط محمد مهدي در تاریخ 1392/05/18 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

يه كم حجمش زياده

این نظر توسط mani در تاریخ 1392/04/27 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم هر چه زود تر زیر نویس فارسی ی من نفرت انگیز را روی سایت بگذارید وحتما به من وقتی زیر نویس امد از طریق ایمیل خبر دهید خیلی ممنون
پاسخ : چشب حتمآ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 675
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,128
  • بازدید ماه : 42,370
  • بازدید سال : 221,181
  • بازدید کلی : 3,189,986
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر