loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 534 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید

love اس ام اس عاشقانه جدید

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد

ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت عالم خوردند

برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

حرارت لازم نیست

گاهی از سردی نگاهت می توان آتش گرفت

بیراهه هم برای خودش راهیست

وقتی من را به تو برساند

و حوصله چه زود بی طاقت می شود

در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید

به اندازه ی چشمان کفتربازی که

کفترش بر بام دیگری نشسته

بی قرارتم !

دلم می خواهد ویرگول باشم

تا وقتی به من می رسی

مکث کنی

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

گل گرفتمش

کلافه شدن یعنی

دلتنگ کسی باشی که نیست

و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

می گن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز می شه

از اون پنجره من رو هم دعا کن

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من

تو فقط همیشه ردیف باش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 261
  • بازدید امروز : 2,686
  • باردید دیروز : 4,257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 6,943
  • بازدید ماه : 46,905
  • بازدید سال : 268,431
  • بازدید کلی : 3,237,236
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر