loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 593 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

admin بازدید : 782 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل موسیقی متن سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت

.:: موسیقی متن فصل سوم با کیفیت آیتونز به همراه Digital Booklet ::.

رامین جوادی سازنده موسیقی متن معروف ترین سریال های جهان از جمله بازی تاج و تخت ، فرار از زندان و سوژه است که در سال 1974 در شهر دویسبورک آلمان متولد شد، رامین جوادی یک ایرانی-آلمانی تبار است  که پدر وی یک مهاجر ایرانی بود و از مادری آلمانی متولد شد. او با نام لاتین Ramin Djawadi در ساخت موسیقی های مکمل، ارکستراسیون و همکاری به عنوان دستیار شخصیت بزرگی به نام هانس زایمر در فیلم هایی مانند آغاز بتمن و دزدان دریای کارئیب(نفرین مروارید سیاه) به شهرت فراوانی دست یافت و از جمله فیلم هایی که او به عنوان آهنگساز در آن ها حظور داشت می توان به فیلم های آقای بروکز، از غبار بپرس، تیغ و مرد آهنی یا Iron Man اشاره کرد. رامین جوادی به همراه پل ستربرگ به خاطر آهنگسازی برای Open Season به صورت مشترک برنده جایزه بیست و دومین دوره ی موسیقی فیلم وتلوزیون جامعه آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شده اند و در بعد دیگری از افتخارات وی می توان به ساخت موسیقی بازی معروف مدال افتخار اشاره کرد که با همراهی گروه لینکین پارک توانست یک موسیقی حماسی بی نظیر را تولید کنید.

admin بازدید : 664 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند پخش موسیقی Advanced Music Player 13 - اندروید

Advanced Music Player 13 نرم افزاری کم حجم و بسیار قدرتمند برای پخش موسیقی در سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فرمت های استاندارد MP3 ، WAV ، OGG و MIDI را پخش کنید.از امکانات این برنامه میتوان به محیط زیبا امکاناتی مانند اکولایزر و پلی لیست دلخواه و چندین امکانات دیگر اشاره کرد. اپلیکیشن Advanced Music Player 13 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 714 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده روبیک Magic Cube 2012

ژانر: فکری

منتشر کننده: Dima Kiva

توسعه دهنده: Dima Kiva

حجم: 15 مگابایت

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده .این اسباب بازی در سال ۱۹۸۰ به افتخار سازنده آن به ” مکعب روبیک ” تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد و گفته شده پرفروشترین اسباب بازی جهان با 300٫000٫000 عدد است .در هر مکعب روبیک کلاسیک ۶ وجه و در هر وجه ۹ تکه و هر وجه دارای یک رنگ است ، در نتیجه کلاً دارای ۶ رنگ ( رنگ بندی سنتی : سفید ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و سبز ) است .مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت ، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند . بی شک تجربه این مکعب در دنیای مجازی تجربه ای شیرین خواهد بود. بازی بسیار کم حجم بوده و با این وجود می تواند ساعت ها شما را پشت کامپیوتر نگه داشته و سرگرم نماید. روبیک توسط ماوس چرخش داده خواهد شد و در محیطی سه بعدی و جذاب مشغول بازی خواهید شد. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت نئو پاتوق دریافت نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

 

admin بازدید : 689 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت نئ.پاتوق دریافت نمایید.

admin بازدید : 725 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت نئوپاتوق دریافت نمایید.

admin بازدید : 595 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

این اثر با رضایت صاحب اثر در کلیپ فور یو منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی با نام به درک

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی با نام به درک ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . آهنگ ، تنظیم و میکس و مسترینگ از علی عبدالمالکی می باشد و ترانه سرای آن علیرضا مرتضی قلی می باشد.

 

admin بازدید : 738 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

این قطعه با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام تردید

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام تردید ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه کاری از سامان جلیلی میباشد و تنظیم از حامد برادران است . سامان جلیلی به دلیل شباهت صدای خود با یکی از خوانندگان پاپ کشور در همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت ، این خواننده این روزها درگیر آماده سازی اولین آلبوم رسمی خود می باشد ، این آلبوم فعلا نامی برای آن در نظر گرفته نشده .

admin بازدید : 1558 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

admin بازدید : 985 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گاهی در محیط اینترنت تصاویری را می‌بینید که آن‌قدر حرفه‌ای مونتاژ و دستکاری شده‌اند که به هیچ‌وجه نمی‌توان پی برد که این تصویر واقعی است یا به وسیله نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ایجاد شده است.

یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای مشاهده تصاویر در محیط ویندوز، نرم‌افزار IrfanView است. این نرم‌افزار رایگان، در عین سادگی و کم حجم بودن توانایی‌های بسیاری دارد. توانایی‌هایی از قبیل پشتیبانی از ده‌ها فرمت تصویری، ویرایش و تبدیل تصاویر و حتی پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری. همچنین با استفاده از پلاگین‌های متعدد می‌توانید امکانات این نرم‌افزار را بیش از پیش توسعه دهید

یکی از کارایی‌های فوق‌العاده این نرم‌افزار تشخیص فتوشاپی بودن تصاویر است با استفاده از این ترفند می‌توانید به وسیله نرم‌افزار IrfanView پی ببرید که تصویر مورد نظر شما توسط خروجی چه نرم‌افزاری تولید شده است.

تعداد صفحات : 62

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 3,378
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,236
  • بازدید ماه : 34,947
  • بازدید سال : 256,473
  • بازدید کلی : 3,225,278
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر